Ediția: Marți 21 Mai 2024. Nr. 6629
Ediția: Marți 21 Mai 2024. Nr. 6629

Servicii noi oferite de Fisc prin „Spaţiul Privat Virtual”

Fiscul a extins serviciile oferite prin Spaţiul Privat Virtual pentru contribuabilii care folosesc această aplicație. Reprezentanții Administrației Județene a Finanțelor Publice Vrancea arată că, acum, serviciul Spaţiul Privat Virtual oferă posibilitatea de a accesa noi documente precum: chestionarele întocmite de persoana fizică la sosirea şi/sau plecarea în/din România, precum şi Notificările privind rezidenţa persoanelor fizice; declaraţiile de înregistrare fiscală; cererile pentru eliberarea Certificatului de rezidenţă fiscală, precum şi certificatul de rezidenţă fiscală; cererile de restituire; cererile de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale sau a numărului unic de identificare şi certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale. „Informaţiile cu privire la evidenţa creanţelor fiscale au fost incluse în categoria documentelor ce pot face obiectul comunicării prin Spaţiul Privat Virtual, iar contribuabilii care depun Declaraţia unică privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice în format hârtie vor avea posibilitatea de a verifica corectitudinea prelucrării de către organul fiscal a acesteia. Pentru o mai bună transparenţă, termenele de păstrare pentru documentele emise de către MFP/ANAF şi comunicate prin SPV au fost majorate până la maxim 100 de zile în cazul „Certificatului de atestare fiscală” şi a „Adeverinţei de venit””, arată reprezentanții AJFP Vrancea. De asemenea, pentru facilitarea accesului la serviciul Spaţiul Privat Virtual a fost eliminată verificarea la ghişeu a semnăturii olografice a persoanei reprezentate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?