Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626

Clubul Seniorilor, din nou în excursie!

Peste 30 membri ai Clubului Seniorilor împreună cu reprezentanți ai Filialei de Cruce Roșie Vrancea au plecat, ieri dimineață, într-o excursie la mănăstirile din Nordul Moldovei. Chiar dacă  și-au propus să vadă toate mănăstirile cunoscute din această regiune a țării cum sunt Văratec, Sucevița ori Putna călătoria nu se va limita doar la atât. Vor fi vizitate Cetatea de Scaun din Suceava, Casa Memorială „Nicolae Labiș” aflată în localitatea Mălini din același județ. Printre altele vor mai fi vizitate Casa Memorială „Ciprian Porumbescu” dar și Muzeul de Istorie Suceava. Seniorii s-au cazat aseară la mă-năstirea fortificată Dragomirna construită la începutul anilor 1600 unde vor rămâne și în această seară. „Când am plecat din Focșani am prins vreme foarte bună dar acum (ieri n.r.) a cam început să plouă. Am vizitat deja mai multe mănăstiri și mai avem încă foarte multe locuri unde ne-am propus să ajungem. Ne prinde bine această excursie și sperăm să petrecem aceste trei zile într-un mod cât mai plăcut și poate vom beneficia și de o vreme frumoasă”, a declarat Elena Năstase de la Clubul Seniorilor. Excursioniștii se vor întoarce în cursul zilei de vineri cu amintiri plăcute și cu suveniruri. Dintre cei care au pătimit prin țările Europei la precedenta călătorie a membrilor clubului doar vreo câțiva se află printre excursioniști. Nu neapărat teama de alte evenimente neplăcute ci mai curând lipsa banilor i-a determinat pe unii membri ai clubului să aștepte o excursie viitoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?