„Caravana Ocupării în Mediul Rural”, „Caravana Ocupării Romilor”, „De la școală, la viața profesională spre carieră”, „Săptămîna Ocupării Locurilor de Muncă” și „O comunitate informată, o comunitate implicată” sînt doar cîteva dintre campaniile organizate anul acesta de Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă, ce au avut ca obiectiv general stimularea ocupării forței de muncă și informarea persoanelor aflate în căutarea unui serviciu despre posibilitățile de a redeveni persoane ocupate. Totodată, Agenția a participat și la alte acțiuni organizate de colaboratori care au avut ca obiect de activitate socialul și societatea civilă. „AJOFM a derulat și în acest an măsuri active de comba-tere a șomajului, finanțate de BIRD și BAS, care au ca finalitate ocuparea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. Aceste acțiuni au fost contractate cu Fundația «Sfinții Împărați Constantin și Elena» din Focșani și au ca rezultate asistarea a 54 de persoane prin servicii de consultanță, din care o persoană și-a demarat o afacere pe cont propriu”, se precizează în comunicatul de presă trimis redacției noastre.