Ediția: Miercuri 8 Mai 2024. Nr. 6618
Ediția: Miercuri 8 Mai 2024. Nr. 6618

FOTO: Mobilitate virtuală la Școala Gimnazială ,,Dimitrie Gusti” Nereju

În săptămâna 24-28 mai 2021, Școala Gimnazială „Dimitrie Gusti”, din Nereju, a fost gazda unei mobilități virtuale, ultima din cadrul proiectului Erasmus+ Programme-Strategic Partnership, Project Nr.2018-RO01-KA229-049284_1, cu titlul ,,Reading Teaching for Social and Educational Inclusion”. Proiectul a demarat în anul 2018 și trebuia să se finalizeze în mai 2020, dar din cauza pandemiei COVID19 activitățile planificate au fost amânate până în mai 2021.

Activitățile virtuale s-au desfășurat în cadrul școlii prin platforma Google Meet, iar la sesiunile organizate au participat reprezentanți ai școlilor partenere Zespol Szkolno-Przedszkolny Nr.6  Rzeszow, Polonia, C.P.Vega de Guceo, Turon, Spania, Huseyin Avni Atesoglu Primary School, Izmir, Turcia și Alftanesskoli, Garðabær, Islanda.

De asemenea, au participat în calitate de invitați domnul Traian Vrăsmaș, profesor universitar la Universitatea ,,Ovidius” din Constanța, Popa Lavinia Aniela, doctor în științe sociologice, Florentina Ciomaga, reprezentant al CJRAE Vrancea, iar activitățile din cadrul sesiunilor au fost susținute de profesorii Păucă Simona-directorul școlii, Ivașcu Elena, Enache Georgeta și Artenie Florentina.

Având în vedere situația pandemică ce a impus restricții de călătorie în tot spațiul european, activitatea s-a desfășurat online, deși era planificată ca mobilitate fizică.

Sesiunile au cuprins ateliere de lucru, conferințe și activități ale elevilor, activități în care participanții au observat cum învață elevii, metodele folosite la clasă pentru predarea literaturii și a altor conținuturi.

Beneficiarii direcți ai activităților proiectului sunt zece cadre didactice din cele cinci școli participante, iar beneficiarii indirecți sunt cadrele didactice din școlile implicate în proiect, care lucrează cu elevii aflați în situații de risc, precum și elevii cu dificultăți de învățare, cu CES, elevii cu tulburări de comportament și elevii aflați în risc de abandon școlar.

Obiectivele stabilite au avut ca finalitate complementară internaționalizarea instituțiilor implicate în proiect, dezvoltarea lucrului în echipă, a relațiilor sociale și profesionale în UE, a interculturalității, a multilingvismului, a abilităților de proiectare și organizare a activităților transnaționale.

Comunicat de presă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?