Ediția: Duminică 28 aprilie 2024. Nr. 6613
Ediția: Duminică 28 aprilie 2024. Nr. 6613

Enel pregătește un nou website, în care clienţii pot citi rapoartele contoarelor inteligente de acasă

E-Distribuţie pregăteşte un nou website, prin care clienţii vor putea studia rapoartele contorului inteligent din propria casă, a declarat joi directorul Departamentului de Reglementare şi Antitrust al Enel România, Alexandru Valeriu Binig. Noul site al companiei va reprezenta un standard în România şi a fost iniţiat ca urmare a unei investigaţii a Consiliului Concurenţei la adresa Enel, a adăugat Alexandru Valeriu Binig. „Pregătim un nou website, care practic va fi un standard in România, el este construit ca urmare a unei investigaţii a Consiliului Concurenţei, legată de duratele de racordare la reţea, ştiţi că în procesul de racordare sunt foarte mulţi actori care trebuie să dea foarte multe autorizaţii, şi lucrurile astea cer foarte mult timp. După controlul Consiliului Concurenţei, noi ne-am angajat să dezvoltăm o nouă formă de website, în care aplicanţii, solicitanţii de racordare, vor vedea în orice moment care este stadiul cererii lor de racordare, vor avea tutoriale specifice, vor putea să studieze rapoartele contorului inteligent de acasă”, a declarat reprezentantul Enel.

Acesta a prezentat schimbările pe care digitalizarea le aduce în cadrul modului de lucru al grupului Enel. „Există o nouă concepţie. Nu mai sunteţi doar clienţi Enel, ci veţi fi cetăţenii universului Enel. Până acum discutam de loc de consum, ţineam evidenţa pe loc de consum, de acum se schimbă orientarea către client, şi acelaşi client poate să aibă mai multe locuri de consum, şi în acelaşi timp poate să aibă locuri de consum în ţări diferite, şi ele vor fi tratate, şi clientul va fi tratat, practic similar, în diferite ţări, iar acest lucru nu se poate face fără digitalizare”, a explicat Alexandru Valeriu Binig.

Acesta a explicat că Enel foloseşte în România tehnologia realităţii augmentate.

„Suntem la faza la care folosim în reţelele noastre realitatea augmentată. Suntem în faza în care folosim mentenanţa predictivă bazată pe digitalizare, avem un sistem de control care din 283 de staţii primare comandă deja automat 248, deci în multe cazuri când reţeaua este întreruptă ea este restabilită din dispecer fără a mai fi nevoie de manevre în teren, reamintesc – 500.000 de contoare instalate în România, noi ne-am dori mult mai repede, pentru că am descoperit o relaţie directă între scăderea pierderilor în reţea şi numărul de contoare inteligente în reţea”, a precizat reprezentantul Enel.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?