Ediția: Joi 23 Mai 2024. Nr. 6631
Ediția: Joi 23 Mai 2024. Nr. 6631

ENET: Focșănenii cu boilere sunt OBLIGAȚI să se rebranșeze


ENET vrea să îi recâștige pe locuitorii municipiului care s-au debranșat și le oferă servicii de furnizare a apei calde celor care locuiesc în blocurile cu instalație de recirculare. Sute de focșăneni au primit, în cutia poștală, adrese din partea ENET Focșani prin care erau anunțați că trebuie să se reconecteze la rețeaua de furnizare a apei calde de consum. Hârtiile au număr de înregistrare de la ENET și semnătura directorului Manole Merchea. Oamenii sunt înștiințați să se prezinte la casieria ENET, li se oferă și un număr de telefon la care să sune pentru informații despre încheierea sau actualizarea convenției de facturare individuală. „Având în vedere că s-au reabilitat punctele termice, rețelele de distribuție și faptul că sunteți clientul nostru la încălzire, aveți obligația să vă reconectați la apa caldă de consum”, scriu cei de la ENET în hârtiile trimise focșănenilor
    Directorul ENET, Manole Merchea a explicat că este o campanie demarată de producătorul de agent termic al cărei scop este de a crește numărul de abonați pentru serviciul de furnizare a apei calde. Cei de la ENET mizează pe calitatea serviciilor în blocurile unde au fost realizate modernizări, sisteme de recirculare dar și pe tarifele atractive. Circa 700 de abonați ENET, persoane care s-au debranșat de la rețeaua de apă caldă, dar primesc în continuare căldură de la sistemul centralizat, au primit sau urmează să primească aceste înștiințări. Adresele au fost trimise doar abonaților din blocurile arondate punctele termice unde a fost realizată recircularea apei calde. Adică doar acolo unde abonații primesc apă caldă de la ENET fără să aștepte un sfert de oră până se încălzește apa, unde serviciile sunt de calitate și i-ar putea determina pe focșăneni să revină la sistemul centralizat. Izolat, a explicat directorul ENET, vor mai fi câteva cazuri de persoane care au primit adrese și care locuiesc în blocuri unde nu a fost realizată recircularea, dar care sunt arondate unor puncte termice modernizate.
    Manole Merchea ne-a spus că a fost pornită această campanie după ce au fost depistate cazuri de persoane care s-au rebranșat ilegal la rețeaua de apă caldă iar consumul trebuie achitat de ceilalți locatari. „Au fost depistate cazuri de persoane care s-au rebranșat ilegal la rețeaua de apă caldă și avem reclamații din partea cetățenilor. Am trimis aceste adrese la abonații unde știm că putem asigura un serviciu de calitate, unde avem recircularea apei calde. Oamenii vor putea menține boilerele în continuare dar cred că oferim servicii foarte bune și vor fi mulțumiți pentru că au revenit la noi”, ne-a spus Manole Merchea. Directorul a precizat că societatea vrea să ofere aceste servicii pentru apă caldă și celor care s-au debranșat total de la ENET și și-au instalat centrale de apartament. Calculele celor de la ENET arată că pot furniza apă caldă mai ieftină decât în cazul centralelor de perete. „Vrem să oferim aceste servicii de furnizare a apei calde și pentru cei care nu mai sunt abonații noștri, care și-au montat centrale de apartament. Le oferim o alternativă și, dacă sunt mulțumiți, pot opta să consume apa caldă de la noi. Cred că este mai rentabil să consume apă caldă de la noi și să folosească centrala termică doar în perioada iernii, la încălzirea apartamentului”, a spus directorul Merchea.

16 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?