Ediția: Joi 23 Mai 2024. Nr. 6631
Ediția: Joi 23 Mai 2024. Nr. 6631

Două zile pentru dosarele şefilor de la Fisc


    Miercuri expiră termenul până la care pot fi depuse opțiunile pentru funcțiile de conducere din cadrul nou înființatei Administrații Financiare Județene Vrancea. Este vorba despre funcția de șef de administrație și cele patru funcții de șefi adjuncți de administrație, din care doi pentru controlul fiscal și doi la colectare. Pe posturile interimare sunt stabiliți, deocamdată, Marian Lungu ajutat de Ioan Chicoș-colectare, Constantin Grigorică – inspecție fiscală și Gabriel Nicolau -colectare contribuabili mijlocii. Nu a fost stabilit adjunctul pentru inspecție fiscală la contribuabili mijlocii, o funcție nou creată prin reorganizare.
    Între timp, Agenția Națională de Administrare Fiscală a stabilit competența regională a noii administrații județene. Practic, administrația a preluat localitățile care erau administrate înainte de Administrația Financiară Focșani, iar serviciile fiscale din Adjud și Panciu pe cele administrate de fostele administrații. Reamintim că 152 de funcționari din Finanțe sunt în preaviz și trebuie să opteze pentru unul din cele 117 posturi vacante. În cazul în care vor fi cel puțin două persoane pentru același post va fi organizat un concurs. Se pare însă că numărul persoanelor care nu se vor regăsi în viitoare organigramă este mult mai mic decât se credea inițial. „O parte din funcționari vor figura în schema de personal de la Galați, dar vor lucra efectiv la Focșani”, a explicat șeful adminstrației județene, Marian Lungu.
    Astfel, reorganizarea nu ar trebui să afecteze activitatea curentă a unităților fiscale. „În urma reorganizării ANAF, în contextul regionalizării, administrațiile fiscale județene nu se desființează și nici nu renunță la funcțiile suport pentru contribuabili, activitatea acestora, în relația cu contribuabilii, rămânând neschimbată. Atribuțiile direcțiilor generale regionale vor fi de coordonare a administrațiilor fiscale județene, preluând doar funcțiile suport necesare desfășurării activității administrațiilor fiscale județene. Acestea din urmă își vor desfășura activitatea în aceleași locații, relația cu contribuabilii rămânând neschimbată”, se arată într-un comunicat al MFP.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?