Ediția: Marți 21 Mai 2024. Nr. 6629
Ediția: Marți 21 Mai 2024. Nr. 6629

Notarii raportează Fiscului tranzacţiile imobiliare


   Notarii vrânceni mai au câteva zile la dispoziție pentru a depune la Fisc declarațiile despre tranzacțiile imobiliare înregistrate. Direcția Generală a Finanțelor Publice Vrancea a anunțat că 25 iulie este termenul limită pentru depunerea formularului 208 „Declarație informativă privind impozitul pe veniturile din transferul proprietăților imobiliare din patrimoniul personal”. Această declarație se depune la administrația fiscală unde este înregistrat biroul notarial. În declarație, notarii trebuie să cuprindă toate actele instrumentate în perioada de raportare de biroul notarial, inclusiv cele instrumentate la sediile secundare ale biroului. „Declarația se completează și se depune de către notarii publici care au obligația calculării, încasării și virării impozitului pe veniturile din transferul proprietăților imobiliare din patrimoniul personal și va cuprinde informații privind tranzacțiile prin care s-au efectuat transferuri ale dreptului de proprietate și ale dezmembrămintelor acestuia asupra construcțiilor de orice fel și a terenurilor aferente acestora, precum și asupra terenurilor de orice fel fără construcții, supuse impozitului pe venit, potrivit legii”, se arată într-un comunicat al DGFP. Declarația se completează cu ajutorul programului de asistență, care este pus la dispoziția contribuabililor de unitățile fiscale sau poate fi descărcat de pe portalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Notarii depun declarația în format electronic însoțit de exemplarul în format hârtie, semnat și ștampilat, potrivit legii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?