Ediția:: Luni 17 iunie 2024. Nr. 6650
Ediția:: Luni 17 iunie 2024. Nr. 6650

„Monitorul de Vrancea“ îţi prezintă o ofertă de NEREFUZAT !


   Stând de vorbă cu proprietara unui salon de înfrumusețare și întrebând-o dacă își face reclamă, îmi răspunde că nu are nevoie întrucât merge treaba pe bază de recomandare de la un client la altul. Așa o fi, căci atunci când oferi servicii de calitate oamenii te recomandă. Dar un business real nu înseamnă un cerc redus de clienți, ci înseamnă dezvoltare, adaptare, rebranduire, inovație. Åži înseamnă reclamă. Dacă ar fi fost să se ia după logica proprietarei sus menționate, Mercedes, Apple sau Nestle nu și-ar mai face reclamă. Numai că vedem zilnic spoturi pu-blicitare în care giganții care produc automobile, smartphone-uri sau lapte praf își promovează produsele.
    Oamenii din spatele oricărei afaceri de succes știu că „Reclama este sufletul comerțului” nu e doar o expresie celebră, ci și realitatea care te duce în vârf.
    De peste un deceniu, Monitorul de Vrancea promovează calitatea atât în domeniul jurnalistic, cât și în cel al advertisingului. Ne respectăm cititorii oferindu-le știri, reportaje, interviuri, anchete și analize, în aceeași măsură în care îi respectăm pe oamenii de afaceri care își promovează produsele sau serviciile în paginile cotidianului nostru sau pe site-ul www.monitorulvn.ro.
    Începând de astăzi vă propunem un concept unic și atrăgător, care presupune o legătură rapidă între fiecare dintre cei 35.000 de oameni care citesc zilnic Monitorul de Vrancea și business-urile locale, fie că vorbim despre saloane de cosmetică și coafură, săli de fitness, restaurante, terase și baruri, fie că vorbim de agenții de turism.
    În trei rubrici specializate, cititorii vor avea zilnic acces la datele de contact ale firmelor promovate sub sigla  „Monitorul de Vrancea” recomandă.

    Think big, join the club!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?