Ediția:: Sâmbătă 15 iunie 2024. Nr. 6649
Ediția:: Sâmbătă 15 iunie 2024. Nr. 6649

Un Audi supravieţuitor, un Audi învingător!


S-a scris o nouă pagină spectaculoasă în istoria celei mai importante curse de anduranță din lume, cea de 24 de ore de la Le Mans. Åži ediția 2011 a stat sub semnul duelului dintre Audi și Peugeot, ambele grupări aruncând în luptă prototipuri de categorie LMP1, cu cockpit închis și propulsie diesel.
Prima parte a cursei a fost potrivnică celor de la Audi, care până la miezul nopții    și-au văzut două din cele trei monoposturi scoase din cursă, în mod dramatic. Trecuse doar o oră de la start, când mașina cotată cu prima șansă la victorie, Audiul R18 pilotat de Kristensen, Capello și McNish, a ieșit violent în decor, după o dublă depășire. Ca prin minune, nimeni nu a fost rănit, iar McNish a părăsit mașina pe propriile sale picioare.
Cursa a fost neutralizată apoi, pentru a două oară, după aproape opt ore de la start, când bolidul pilotat de Mike Rockenfeller a fost spulberat, în urma unei ieșiri în decor cauzată de o coliziune cu un Ferrari dintr-o categorie inferioară. Åži de această dată pilotul a scăpat teafăr.
Dimineața i-a găsit pe cei de la Audi în poziția de lideri, cu nu mai puțin trei monoposturi Peugeot pe urmele lor și cu destulă frustrare la boxele constructorului francez. Duelul a fost foarte strâns chiar și în ultimele ore de cursă, cum rar ne-a fost dat să vedem la Le Mans. Strategia celor de la Audi a avut câștig de cauză și astfel trio-ul Lotterer – Treluyer – Fassler și-a trecut în cont victoria la cea de-a 79-a ediție, una dintre cele mai disputate din istoria cursei de la Le Mans.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?