Pentru majoritatea oamenilor de pe planetă, Koenigsegg CCR are suficientă putere ca să facă de rușine aproape toate celelalte supercar-uri din momentul de față, dacă iei în calcul și greutatea extrem de redusă a mașinii. Pentru unul dintre proprietarii unei asemenea bestii mecanice însă, 806 cai-putere se pare că nu sunt de ajuns… Pentru a corecta această „eroare”, acesta a angajat edo Competition să facă oarece modificări, printre care și instalarea unei noi unități centrale. Ca rezultat, motorul V8 de 4,7 litri twin-supercharged atinge momentul-motor maxim la o turație mai joasă, în timp ce puterea a urcat la 891 CP. În plus, viteza maximă de 390 km/h a fost „puțin redusă”. De asemenea, pentru a face schimbarea rapoartelor de transmisie mai lină, inginerii de la edo au desfăcut cutia de viteze și au înlocuit bucșele din plastic cu unele Uniball. Acest lucru a avut ca efect o accelerație mai eficientă și o mai bună manevrabilitate a mașinii. În interior, mașina a fost retapițată cu piele alcantara, a primit o nouă consolă centrală, un nou sistem infotainment și un sistem de monitorizare a presiunii din pneuri ce afișează rezultatele pe un display integrat în bord.