Ediția: Vineri 3 Mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Vineri 3 Mai 2024. Nr. 6617

S-a stabilit Comisia de Soluţionare a contestaţiilor


Consiliul Local al municipiului Adjud a adoptat un proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local în Comisia de soluționare a contestațiilor depuse la concursul pentru ocuparea funcției de manager al Spitalului Adjud, ce va avea loc în perioada următoare. Numirea în funcția de manager al Spitalului Public se face prin dispoziția primarului, în baza prevederilor Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul Sănătății. Comisia rezolvă contestațiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului grilă și la rezultatul final al concursului. Candidații pot să conteste rezultatele în termen de 24 de ore de la data afișării rezultatelor. În Consiliul de Administrație al Spitalului Adjud, Consiliul Local are ca reprezentanți doi membri titulari și doi supleanți iar primarul Adjudului are un reprezentant. Comisia de soluționare a contestațiilor este compusă din membri titulari și anume ing. Camelia Romanov – inspector de specialitate în cadrul compartimentului de Organizare și Resurse Umane și profesorii Stan Lascar și Ion Catană. Din rândul membrilor supleanți fac parte Nicoleta Gutunoi-consilier juridic în cadrul Serviciului de Asistență Socială și Gina Bostan-inspector de specialitate în cadrul compartimentului Programe de Dezvoltare Locală și Informare Europeană. Această hotărâre a Consiliului Local se comunică către: Instituția Prefectului județului Vrancea, Primăria Adjud și Spitalul adjudean.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?