Finanțiștii vrânceni le amintesc agenților economici din județ asupra obligațiilor pe care le au dacă dețin aparate de marcat electronice fiscale. O informare de presă a Administrației Județene a Finanțelor Publice Vrancrea arată că agenții economici trebuie să transmită mai multe date fiscale către Fisc, respectiv prin declaraţia A4200 –transmiterea datelor/informaţiilor fiscale din aparatele de marcat electronice fiscale, prin aplicaţia pentru validarea fişierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, conţinând registrul rapoartelor Z şi bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curentă iar prin declaraţia F4109- în cazul aparatelor de marcat neutilizate. „Pentru a preîntimpina eventualele efecte negative atenţionăm contribuabilii să îşi indeplinească obligaţiile declarative menţionate. În cazul contribuabililor care au obţinut numărul de ordine din Registrul de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate sau a numărului unic de identificare din aplicaţia informatică a ANAF însă aparatul nu a fost fiscalizat atenţionăm că aceştia au obligaţia de a instala şi fiscaliza aparatul. În cazul în care contribuabilii doresc obţinerea de informaţii suplimentare pot consulta Ghidul privind casele de marcat disponibil pe site ANAF la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/Ghid_case_marcat_05102018.pdf”, precizează AJFP Vrancea.