Ediția:: Luni 17 iunie 2024. Nr. 6650
Ediția:: Luni 17 iunie 2024. Nr. 6650

Încă o ședință pentru repartizarea pe posturi a cadrelor didactice


Seria ședințelor de repartizare pe posture a cadrelor dicatice va continua și săptămâna viitoare. Astfel, luni 29 august, începând cu ora 9.00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Vrancea vor avea loc mai multe ședințe de repartizare pe posturi. Între orele 9.00 și 10.00 vor fi repartizate pe posturi cadrele didactice care predau limba și literatura română, limba și literatura engleză, limba și literatura franceză și limba și literatura spaniolă. 
Între orele 10.00 și 11.00 este rândul celor care predau matematica, informatica și tehnologia informației, biologia, geografia și istoria să fie repartizați pe posturi. Între orele 11.00-12.00 sunt programați cei de la disciplinele socio-umane, arte, consiliere psihopedagogică, psihopedagogie specială și terapie educațională, iar între orele 12.00-13.00 este rândul celor care predau disciplinele educație fizică și sport, economic, administrativ, poșta, educație tehnologică și discipline tehnice să fie repartizați. „Candidații sunt rugați să fie prezenți, în data de 29.08.2016 la sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Vrancea, cu 15 minute înainte de ora planificată pentru repartizare”, au transmis reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Vrancea. 
Potrivit metodologiei, ordinea în care vor fi reparizate cadrele didactice în ședințele din 29 august este următoarea:
a) candidați cu media de repartizare minimum 7 (șapte) la concursul din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul județului în care au susținut atât proba practică sau inspecția specială la clasă în profilul postului, cât și proba scrisă ori în alte județe în care au susținut proba practică sau inspecția specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii; 
b) candidați care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2016-2017; 
c) candidați cu media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursul național din sesiunea 2016, conform art. 61 alin. (9), în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, la nivelul județului în care au susținut atât proba practică sau inspecția specială la clasă în profilul postului, cât și proba scrisă ori în alte județe în care au susținut proba practică sau inspecția specială la clasă în profilul postului, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii. 
d) candidați rămași nerepartizați după concursul național din sesiunea 2016, cu media de repartizare minimum 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), care au susținut atât inspecțiile speciale la clasă/probele practice, cât și proba scrisă în cadrul concursului în alte județe, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu respectarea prezentei Metodologii; 
e) candidați care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 în județul/municipiul București în care solicită postul/catedra vacant(ă) și au obținut cel puțin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
f) candidați care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 în alte județe și au obținut cel puțin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
g) candidați rămași nerepartizați după concursul național din sesiunea 2016, care au susținut proba scrisă în profilul postului în județul/municipiul București și proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a notelor; 
h) candidați rămași nerepartizați după concursul național din sesiunea 2016, care au susținut proba scrisă în profilul postului în alte județe și proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
i) candidați care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 în județul/municipiul București în care solicită postul/catedra vacant(ă) și au obținut cel puțin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2015 și/sau iulie 2014 și proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;
j) candidați care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 în alte județe și au obținut cel puțin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2014 și/sau iulie 2015 și proba practică/orală în profilul conform art. 89 alin. (4), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
k) candidați cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul național din sesiunea 2016 în județul/municipiul București în care solicită postul/catedra vacant(ă) și care au obținut cel puțin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
l) candidați cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 în județul/municipiul București în care solicită postul/catedra vacant(ă) și care au obținut cel puțin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;
m) absolvenți ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat concursul național din sesiunea 2016 și au obținut cel puțin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în județul/municipiul București în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educație plastică, educație muzicală, educație fizică, religie, posturi în specialitate din palatele și cluburile copiilor și elevilor;
n) absolvenți ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 și au obținut cel puțin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în județul/municipiul București în care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educație plastică, educație muzicală, educație fizică, religie, posturi în specialitate din palatele și cluburile copiilor și elevilor; 
o) candidați cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul național din sesiunea 2016 în alte județe și care au obținut cel puțin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
p) candidați cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 în alte județe și care au obținut cel puțin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; 
q) absolvenți ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul național din sesiunea 2016 și au obținut cel puțin media 5 (cinci), conform art. 61 alin. (9), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte județe și care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educație plastică, educație muzicală, educație fizică, religie, posturi în specialitate din palatele și cluburile copiilor și elevilor; 
r) absolvenți ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri de titularizare din 2015 și/sau 2014 și au obținut cel puțin media 5 (cinci), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, în alte județe și care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educație plastică, educație muzicală, educație fizică, religie, posturi în specialitate din palatele și cluburile copiilor și elevilor;
s) candidați care au obținut cel puțin media 5 (cinci) la concursul de titularizare, sesiunea 2013 (minimum 5 atât la proba scrisă, cât și la proba practică sau inspecția la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), în ordinea descrescătoare a mediilor; 
t) candidaților care au obținut cel puțin nota/media 7 (șapte) la concursurile de titularizare, sesiunile 2012, 2011 sau 2010 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare. 
u) candidați care au renunțat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizați în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.
Candidații care solicită post/catedră în baza rezultatelor obținute la concursurile de titularizare din 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 sau 2010 pot fi repartizați numai în condițiile în care nu au obținut notă sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de titularizare, în specialitatea postului/catedrei solicitat(e) sau dacă nu au mai participat la următoarele concursuri de titularizare.
„Candidații care nu participă la ședințele publice de repartizare au dreptul să desemneze, prin procură notarială prezentată în original, un împuternicit care să le reprezinte interesele. În cazul în care candidații nu sunt prezenți personal sau printr-un împuternicit la ședințele publice de repartizare, aceștia nu sunt repartizați”, se mai arată în metodologie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?