Sesizările către Finanțe nu vor fi luate în considerare de inspectori dacă nu sunt trecute datele de identificare ale reclamantului, indiferent că este persoană fizică, juridică sau organizație non guvernamentală. Conducerea Administrației Județene a Finanțelor Publice Vrancea arată că toate cererile, reclamațiile, sesizările sau propunerile care se încadrează în categoria petițiilor, așa cum prevede OG 27 din 2002, și în care nu sunt trecute datele de identificare nu se iau în considerare și se clasează. „Prin date de identificare se înțelege nume, prenume și domiciliul complet al petentului așa cum sunt trecute în cartea de identitate. Reamintim contribuabililor că petițiile în care sunt trecute toate datele de identificare se soluționează în termen de 30 de zile de la data înregistrării acestora la registratura instituției”, se arată într-un comunicat al AJFP Vrancea. Finanțiștii precizează că, în cazurile în care un petiționar adresează mai multe reclamații sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa. Ulterior, va fi întocmit un singur răspuns în care se va face referire la toate petițiile primite. „Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție de la același petiționar cu același conținut, aceasta va fi clasată”, precizează AJFP Vrancea.