Ediția: Luni 20 Mai 2024. Nr. 6628
Ediția: Luni 20 Mai 2024. Nr. 6628

Patronul unui magazin din Focşani ar fi mâncat EXCREMENTE DE ŞOARECI


Un focșănean a reclamat un patron de magazin din municipiu că vinde pufuleți cu excremente de șoareci. Povestea pufuleților ronțăiți de șoareci a fost spusă la Protecția Consumatorilor, iar comisarii au început deja să cerceteze reclamația focșăneanului. Pufuleții au fost cumpărați la un magazin de pe Bulevardul Unirii, iar focșăneanul a povestit că inițial a încercat să rezolve pe cale amiabilă acest incident. „Ieri dimineață, soția, Cristina a cumpărat o pungă de pufuleți de la un magazin de pe Bulevardul Unirii. A ajuns acasă cu ei și intenționa să îi dea copilului. Obișnuiește să îi pună într-un vas iar acum, când i-a răsturnat a văzut în vas excremente și păr de șoareci. A mers cu punga înapoi, care era ruptă și lipită, a așteptat să iasă clienții pentru a face scandal după care i-a spus vînzătoarei despre ce a găsit. Aceasta a fost surprinsă de ce s-a întâmplat și a rămas să ne întâlnim seara pentru a găsi o soluție”, a povestit focșăneanul.
    Femeia a revenit seara la patronul magazinului pentru a discuta despre pufuleții cu excremente de șoareci. Însă, povestește focșăneanul, patronul a început să mănânce din excremente pentru a încerca să demonstreze că nu se întâmplă nimic. „Seara, soția s-a dus din nou la magazin, l-a găsit pe proprietar iar acesta a răsturnat punga și a început să caute excrementele și să le mănânce, spunând că nu este nicio problemă și nu se întâmplă nimic dacă le mănâncă. Soția i-a spus că mergem la OPC și acesta i-a spus că poate să meargă, că nu pățește nimic. M-a deranjat foarte tare faptul că încerca să convingă lumea că excrementele de la șoarecii lui sunt comestibile. Dacă este așa, să pună etichete cu această mențiune”, a mai spus focșăneanul.
    Cazul pufuleților a fost preluat de comisarii de la Protecția Consumatorilor. Surse oficiale au precizat însă că sancționarea patronilor de la magazin este dificil de realizat, iar cazul prezintă suspiciuni. În primul rând, nu a fost prezentat un bon fiscal de la achiziția pufuleților, situație în care nu se poate demonstra că produsul a fost cumpărat de la acel magazin. De asemenea, punga respectivă era ruptă și nu mai erau excrementele de la șoareci. „Persoana care a reclamat nu a spus povestea completă. Când a venit să discute cu patronul magazinului i-ar fi cerut patru sute de lei pentru a renunța la reclamația către Protecția Consumatorilor”, au precizat surse oficiale. De altfel, nu ar fi primul caz în care un client nemulțumit încearcă să obțină o despăgubire cât mai mare de la societatea producătoare. În anii trecuți a fost cazul unui bărbat care a reclamat calitatea berii dintr-o doză și a făcut reclamații peste reclamații, a sunat inclusiv la numărul de telefon al producătorului de bere. În cele din urmă, și-a atins scopul și producătorul i-a trimis acasă un bax cu bere pentru a încheia conflictul.

6 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?