Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636
Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636

GALERIE FOTO: Drumul podgoriilor vrâncene, promovat la Târgul de Turism al României



    Consiliul Județean Vrancea va promova, în perioada 13- 16 noiembrie 2014, proiectul „Drumul podgoriilor vrâncene” în cadrul Târgului de Turism al României, care va avea loc la Romexpo. Consiliul Județean Vrancea a implementat în perioada 9 noiembrie 2012- 8 noiembrie 2013 proiectul „Drumul podgoriilor vrâncene”, cod SMIS 28794, finanțat prin Programul Operațional Regional 2007- 2013, Axa Prioritară 5 – „Dezvoltarea durabilă și promovarea turismului”, Domeniul Major de Intervenție 5.3 – „Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică”, Operațiunea – „Dezvoltarea și consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice și a activităților de marketing specifice”.  Valoarea totală a proiectului a fost de 617.249,59 lei, din care valoarea totală eligibilă a proiectului a fost de 468.098 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR a fost de 423.020,16 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național a fost de 31.034,90 iar cofinanțarea beneficiarului a fost de 14.042, 94 lei. Participarea la Târgul de Turism al României face parte din activitățile de post implementare ale proiectului. Astfel, în cadrul târgului vor fi distribuite materiale de promovare ale proiectului, filmul de promovare realizat cât și website-ul www.podgoriivrancene.ro .
    De asemenea, în perioada 23-26 octombrie 2014 proiectul „Drumul podgoriilor vrâncene” a fost promovat și în cadrul Festivalului Internațional al Viei și Vinului „Bachus 2014” în cadrul căruia Consiliul Județean Vrancea s-a prezentat cu un stand amenajat în Piața Unirii din municipiul Focșani, alături de producători de vinuri din județ și din țară.
    Obiectivul general al proiectului a vizat creșterea importanței turismului ca factor de stimulare a dezvoltării economice în județul Vrancea și în regiunea sud – est prin promovarea produselor turistice specifice zonei vitivinicole a județului. Obiectivele specifice ale proiectului au fost: creșterea atractivității zonei cultivate cu viță de vie ca destinație turistică, prin localizarea spațială a produselor turistice specifice; îmbunătățirea promovării turistice specifice a celor 11 localități vitivinicole cuprinse în proiect prin utilizarea unor metode adaptate pieței turistice; creșterea circulației turistice, prin organizarea unor evenimente de promovare a meșteșugului tradițional al producerii vinului.
În vederea atingerii obiectivelor proiectului au fost realizate următoarele activități: au fost montate 10 panouri de promovare a produsului turistic, pe care a fost imprimată o hartă turistică ce are marcate prin simboluri obiectivele turistice din zonele promovate; au fost organizate trei evenimente specifice pe durata a trei zile la Cotești, Odobești, Panciu; 9 standuri amplasate la locurile de evaluare a evenimentelor; a fost realizat și difuzat la două posturi naționale de televiziune un spot TV; a fost realizat un film de prezentare care a fost multiplicat în 3000 de DVD- uri; au fost concepute, editate și diseminate următoarele materiale promoționale: 3 000 de pliante, 3 000 hărți turistice, 100 albume de promovare, 100 de afișe, 8 bannere; 4 comunicate de presă publicate în mass-media pentru promovarea activităților proiectului și a evenimentelor organizate; 3 conferințe de presă organizate pentru lansarea activităților și pentru prezentarea manifestărilor de promovare a produsului specific; a fost realizat site-ul proiectului www.podgoriivrancene.ro; au fost menținute 6 locuri de muncă în cadrul proiectului.
    Prin implementarea proiectului s-a asigurat valorificarea din punct de vedere turistic a meșteșugului tradițional al producerii vinului și a principalelor atracții turistice din localitățile: Panciu, Å¢ifești, Odobești, Jariștea, Bolotești, Cotești, Vîrteșcoiu, Cîrligele, Urechești, Tîmboiești, Dumbrăveni cu impact asupra dezvoltării turismului rural, creării de locuri de muncă și transformării localităților de pe traseul „Drumului podgoriilor vrâncene” în destinații preferate de turiști.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?