Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626
Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626

Justin Timberlake, director de creaţie al unui producător de bere


   Cântărețul pop Justin Timberlake a fost numit în funcția de director de creație al brandului Bud Light Platinum, care produce bere, acesta urmând să contribuie artistic la promovarea produselor companiei. Actorul din „Rețeaua de socializare” va fi atât consultant cultural, cât și muzical pentru compania de bere, urmând, de asemenea, să fie distribuit într-un spot publicitar pentru produsul Platinum Night.
   Clipul de promovare va fi difuzat în premieră duminică, în timpul galei de decernare a premiilor Grammy. „Bud Light Platinum conferă berii o estetică rafinată, distinctă, care se potrivește perfect cu tot ceea ce fac eu. Aștept cu nerăbdare nu doar să fiu parte din procesul creativ, ci și să promovez alți artiști talentați”, a declarat Timberlake.
   Totodată, directorul de marketing al companiei, Paul Chibe, susține că artistul va oferi mult mai multe decât prestația muzicală, adăugând: „Justin Timberlake este una dintre cele mai mari minți creative din industria de divertisment, iar viziunea sa ne va ajuta pe viitor să definim identitatea Bud light Platinum în spațiul lifestyle”. „De anul trecut, de la lansarea Bud Light Platinum, am încercat să aduc brandul mai aproape de muzică, incluzând în primele noastre reclame piese ale lui Kanye West și Avicii. Parteneriatul cu Justin, care marchează și revenirea lui în muzică, va aduce un plus de relevanță și de credibilitate brandului”, a mai spus Chibe.
   Cântărețul, compozitorul, producătorul, dansatorul și actorul Justin Timberlake, în vârstă de 31 de ani, a devenit celebru ca membru fondator al formației ‘N Sync și a fost recompensat cu șase premii Grammy și un premiu Emmy. În 2002, el a lansat primul său album solo, „Justified”, urmat de „FutureSex/ LoveSounds”, în 2006. Cu primele două albume solo, Timberlake a vândut peste 18 milioane de copii în toată lumea, iar alături de ‘N Sync – 50 de milioane de unități.
   Cel mai nou album al cântărețului american, „The 20/20 Experience”, va fi lansat pe piață pe 19 martie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?