Ediția: Miercuri 8 Mai 2024. Nr. 6618
Ediția: Miercuri 8 Mai 2024. Nr. 6618

Hyundai înregistrează trei victorii la capitolul design


   Hyundai și-a adjudecat trei distincții din partea consiliului german de design, noua generație i30 și concept car-ul i-oniq fiind premiate. Succesul înregistrat reprezintă confirmarea strategiei de produs abordată de divizia Hyundai Europa. 
   Hyundai a obținut trei premii la a doua ediție a competiției mărcilor auto, organizată de consiliul german de design. Noua generație i30 a câștigat titlurile la „Cel mai bun interior” și „Cel mai bun exterior”, în timp ce distincția pentru „Cel mai bun concept” a fost acordată modelului i-oniq.   La ediția din 2011 a aceluiași concurs, Hyundai a obținut premiul „Cel mai bun exterior” pentru modelul i40 wagon, un alt model proiectat în Europa, pentru clienții europeni.
    Atât noul i30, cât și concept car-ul i-oniq au fost proiectate în cadrul centrului tehnic de la Russelsheim, Germania, de către echipa Hyundai Motor Europe. Cele două victorii ale noii generații i30 demonstrează angajamentul Hyundai față de designul produselor sale, în conformitate cu cerințele clienților europeni. Aspectul exterior al mașinii se înscrie în filosofia „sculptura fluidă” abordată de către Hyundai, generând senzația de mișcare continuă chiar și atunci când staționează și conferindu-i o atitudine încrezătoare, grație proporțiilor sale dinamice. Interiorul noului i30 reprezintă un progres semnificativ față de modelul anterior, în timp ce utilizarea unor materiale de calitate superioară sporește impactul vizual. 

Noul Hyundai și-a făcut debutul la Salonul Auto de la Geneva
 
   Modelul Hyundai i-oniq și-a făcut debutul în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2012, prezentând noua tehnologie și noua linie de design Hyundai. Cunoscut sub indicativul HED-8, concept car-ul i-oniq este caracterizat de un design distins și trăsături musculare, calitățile premium evidente, regăsindu-se atât la exterior, cât și la interior. Designul futurist al habitaclului îmbină ergonomia poziției la volan, cu un nivel ridicat de confort pentru pasageri. Allan Rushforth, Senior Vice President și COO al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Recunoașterea venită din partea consiliului german de design, reprezintă o confirmare a transformării Hyundai din ultimii ani. Influența stilistică a conceptului «sculptura fluidă» a adăugat a componentă emoțională produselor noastre, care păstrează, de asemenea, caracteristicile raționale care au contribuit la succesul mărcii. Noua generație i30 reprezintă cea mai bună confirmare a angajamentului nostru de a oferi autovehicule care răspund așteptărilor clienților europeni, ca parte a strategiei de produs Hyundai”.   
   Câștigătorii competiției mărcilor auto sunt selectați de către un grup independent de experți în domeniu. Juriul este alcătuit din designeri auto, jurnaliști și academicieni. 
  Hyundai Auto România, parte a Grupului Èširiac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 și aduce pe piața națională 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât și din cea a autovehiculelor comerciale ușoare. Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?