Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626
Ediția: Vineri 17 Mai 2024. Nr. 6626

Producătorii auto se simt ameninţaţi de explozia gadget-urilor


   Producătorii auto americani sunt îngrijorați că generația tânără, aflată oricum într-o situație financiară restrictivă, înclină spre relaționarea în spațiul online, manifestând tot mai puțin interes pentru autoturisme, trend care ar putea limita cererea din SUA cu 2 milioane de unități pe an. Ponderea în vânzările auto a persoanelor cu vârste între 18 și 34 de ani a scăzut la 11% în aprilie 2012, de la 17% în aprilie 2007, înaintea recesiunii și crizei financiare, potrivit datelor R.L. Polk & Co, citate de Bloomberg.
   Compania de consultanță Deloitte LLP a tras recent concluzia că „4G bate V-8” în cazul celor 80 de milioane de americani născuți în perioada 1981-2001, cu referire la cel mai rapid standard de conectare mobilă la Internet, respectiv motorul cu opt cilindri în „V”, un simbol al automobilismului american. Deși autoturismul este încă un reper important pe drumul către independență, tânăra generație dispune de metode mult mai diverse de relaționare de la distanță decât în trecut.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?