Ediția: Miercuri 8 Mai 2024. Nr. 6618
Ediția: Miercuri 8 Mai 2024. Nr. 6618

Telefonul Cetăţeanului a sunat de 12 ori


Focșănenii s-au adresat reprezentanților Primăriei Focșani de 12 ori prin  intermediul „Telefonului Cetățeanului”, în a doua jumătate a anului trecut. Sesizările au fost înregistrate într-un registru special și aduse la cunoștință serviciilor de specialitate, pentru o competentă soluționare. Astfel, potrivit unei informări, 236 de petiții a primit Primăria Focșani de la cetățeni sau de la instituții, care le-au redirecționat. De asemenea, de la 1 iulie și până la finele anului 2011, conducerea Primăriei a susținut 118 audiențe, dintre care 57 de către primarul Decebal Bacinschi, 52 de viceprimarul Bogdan Matișan și șase de viceprimarul Vasile Dobre. „Problemele cele mai frecvent semnalate de cetățeni prin petiții cât și la au-diențe au fost solicitări de locuințe, probleme de urbanism, asociații de proprietari, aplicarea legii pentru revendicarea dreptului de proprietate și atribuirea unor imobile, dar și pro-bleme edilitar-gospodărești”, se arată în informarea Primăriei. La majoritatea problemelor au fost date soluții imediate, însă au fost și situații speciale, care au necesitat o documentare și ve-rificare mai riguroasă.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?