Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636
Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636

Românii nu mai merg la supermarket


Românii au redus în ultimii doi ani vizitele la supermarket și hipermarket. În această perioadă, salariile au fost reduse, taxele majorate, iar consumul a scăzut.
Astfel, dacă în 2008 un român mergea de 5 ori pe lună la hipermarket și de 6 la supermarket, în 2010 numărul vizitelor scăzuse la 3, respectiv 4, potrivit unei analize a companiei de cercetare de piață Nielsen România. La polul opus vizitele la magazinele de tip discount, caracterizate prin prețuri mai ieftine, au crescut față de 2008. În anii de criză prețul a fost principalul argument de achiziție, de aceea magazinele de tip discount au câștigat teren. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?