Ediția:: Luni 17 iunie 2024. Nr. 6650
Ediția:: Luni 17 iunie 2024. Nr. 6650

Cum folosesc companiile aromele pentru a atrage clienţii


Companiile care vor să ‘adulmece’ o oportunitate comercială au fost conștiente de puterea mirosului de o lungă perioadă de timp, chiar dacă acest lucru s-a concentrat de obicei prin produse care înlătură mirosurile neplăcute, însă acum ele folosesc aromele pentru a-și crește vânzările. Spre exemplu, revista Time a relatat luna trecută despre faptul că aromele de ciocolată și pâine coaptă din magazinul Net Cost, din Brooklyn, New York, sunt în întregime artificiale, fiind pompate în magazin cu ajutorul unei mașini. În momentul de față, cinci companii din SUA dețin controlul asupra a circa 80% din piața mondială a marketingului aromelor, iar aproximativ 10-20% din comercianții cu amănuntul din SUA sunt clienții lor.
Un studiu condus de Nike a indicat că adăugarea unor arome în magazinele lor a crescut intenția de a achiziționa a clienților cu 80%, în timp ce într-un alt experiment, desfășurat la o stație de benzină unde se afla un mic magazin, alimentarea la pompă în miros de cafea a crescut achiziția de băuturi cu 300%.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?