Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627
Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627

Noul Toyota Hilux, un design nou şi mai multă putere


Interior îmbunătățit, care oferă pasagerilor un nivel sporit de confort. Design exterior mai sofisticat. Noi echipamente pentru utilizări multiple.
Renumitul model Toyota Hilux continuă să domine vânzările europene în segmentul pick-up. În 2010 s-au vândut 21,866 de vehicule, ceea ce reprezintă 25% din totalul segmentului. Acest procent face din Toyota Hilux cel mai bine vândut model din segment pentru al treilea an conse-cutiv. Odată cu lansarea modelului Hilux 2012, Toyota introduce un nou design și o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește calitatea, durabilitatea și siguranța. Interiorul modelului a fost îmbogățit cu elemente de design care întăresc imaginea de vehicul potrivit pentru vacanță și petrecerea timpului liber. Noul Hilux oferă un nivel îmbunătățit al calității percepute și un nivel sporit de confort pentru pasageri. Panoul de bord are un nou design, cu instrumentele de bord plasate în centru, ceea ce dă impresia de spațiu sporit în cabină. Panoul de bord încorporează un ecran multimedia de 6,1 închi, dotat cu sistemul Toyota Touch.
Calitatea percepută a fost îmbunătățită semnificativ prin introducerea unor finisaje uniforme de culoare închisă și a unor ornamente arginții, care dau senzația de eleganță. Partea frontala a noului Hilux este schimbată radical, având capotă, grila radiatorului, farurile și bara față complet schimbate.
Aspectul vehiculului este îmbunătățit și prin designul nou al aripilor față și spate, jantele de oțel și aliaj de 15″ și 17″ și  prin noile oglinzi retrovizoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?