Ediția: Marți 10 Iunie 2025 Nr. 6895

Procedura de achiziţie a lucrărilor, reluată


Procedura de achiziție a lucrărilor de amenajare a clădirii în care își vor desfășura, pe viitor, activitatea Tribunalul Vrancea și Judecătoria Focșani a fost reluată. „În urma soluționării de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a contestației depuse la data de 24.01.2011, s-a putut relua de către Tribunalul Vrancea procedura achiziției de lucrări «Amenajare și reparații capitale clădire folosință gratuită – Tribunalul Vrancea», iar deschiderea ofertelor este programată pentru data de 23 februarie 2011”, a precizat Carmen Danțiș, purtătorul de cuvânt al Tribunalului Vrancea. În ceea ce privește dosarul aflat pe rolul Curții de Apel Galați, în care Tribunalul Vrancea a atacat decizia de suspendare a procedurii de achiziție a lucrărilor dispusă de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), a fost fixat termen  pentru soluționarea cauzei la data de 24 februarie a.c.. Clădirea fostei Bancorex, dată în folosință gratuită Tribunalului Vrancea de către Consiliul Județean Vrancea, la pro-punerea președintelui Marian Oprișan, este o soluție provizorie până la construcția unui Palat de Justiție în Vrancea. În acest sens, Guvernul a dat o hotărâre privind schimbul de proprietate și de administrare a unui teren în suprafață de 11.335 metri pătrați, situat în Focșani, strada Lupeni numărul 7 și actualul imobil în care funcționează Tribunalul Vrancea care va trece în proprietatea și administrarea Consiliului Județean.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?