Ofițerul ISU Vasile Isticioaia a fost trimis în judecată de procurori, după aproape 7 ani de la producerea accidentului în care a fost implicat cu autospeciala de pompieri pe care o conducea. În iunie 2001, căpitanul Isticioaia se deplasa cu autospeciala de pompieri dinspre Focșani spre un incendiu în Golești. Pe bulevardul București, în zona blocului turn din cartierul Sud, ofițerul a încercat să evite o gaură de canal neacoperită, a intrat cu mașina în derapaj și s-a răsturnat cu aceasta peste un autoturism condus de Costică Mandea, rezultînd decesul șoferului. Expertizele tehnice efectuate în acest dosar au arătat că singurul vinovat de moartea lui Costică Mandea se face căpita-nul Isticioaia, care nu a adaptat viteza pe un carosabil ud, pe timp de ploaie. Aceeași expertiză tehnică a demonstrat că a nu existat vreo legătură de cauzalitate între gura de canal descoperită și accident, Isticioaia avînd posibilitatea de a trece cu autospeciala peste canal, fără probleme. În plus, în rechizitoriu se arată că aceeași autospecială nu dispunea de spărgătoare de valuri (cu sarcina de a menține echilibrul mașinii încărcată cu tone de apă), dar Isticioaia putea refuza să o conducă. Drept urmare, în fața instanței va fi chemat și Inspectoratul General al Corpului Pompierilor Militari București, ca parte responsabilă civilmente, pentru lipsa spărgătoarelor de valuri. În schimb, procurorii au dispus scoaterea de sub urmărire penală a agentului de poliție Nedelcu Oțelaș, care fusese chemat în ziua accidentului, dar ceva mai devreme, pentru a întocmi actele unui alt accident datorat aceleiași guri de canal. Procurorii au stabilit că polițistul a semnalizat lipsa capa-cului cu mai multe crengi și a solicitat Primăriei Focșani aducerea unui panou de semnalizare.