Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617

Reclamaţii on-line la Protecţia Consumatorilor


Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a lansat, luni, cu ocazia aniversării a 15 ani de la înființare, un nou site, unde consumatorii nemulțumiți de anumite bunuri și servicii dispun de o secțiune specială unde pot face reclamații on-line. Președintele ANPC, Dan Vlaicu, a declarat, luni, că acest site a fost realizat pe baza cerințelor consumatorilor, spunînd că pe vechiul site aceștia accesau în primul rînd secțiunea „reclamații”. „În doar trei ore de la deschiderea site-lui au fost înregistrate 15 reclamații”, a precizat Dan Vlaicu. Președintele ANPC a subliniat că în cei 15 ani de activitate, instituția pe care o conduce a înregistrat 400.000 de reclamații și a efectuat peste un milion de controale. Potrivit președintelui ANPC, consumatorii au la dispoziție de acum o gamă mai largă de informații: legislația specifică, inițiative ale instituției, programe pentru educarea și informarea tinerilor. De asemenea site-ul va avea și o nouă secțiune destinată copiilor, ANPC Junior, care are ca scop în opinia lui Vlaicu, „formarea consumatorilor maturi de mîine”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?