Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a lansat, luni, cu ocazia aniversării a 15 ani de la înființare, un nou site, unde consumatorii nemulțumiți de anumite bunuri și servicii dispun de o secțiune specială unde pot face reclamații on-line. Președintele ANPC, Dan Vlaicu, a declarat, luni, că acest site a fost realizat pe baza cerințelor consumatorilor, spunînd că pe vechiul site aceștia accesau în primul rînd secțiunea „reclamații”. „În doar trei ore de la deschiderea site-lui au fost înregistrate 15 reclamații”, a precizat Dan Vlaicu. Președintele ANPC a subliniat că în cei 15 ani de activitate, instituția pe care o conduce a înregistrat 400.000 de reclamații și a efectuat peste un milion de controale. Potrivit președintelui ANPC, consumatorii au la dispoziție de acum o gamă mai largă de informații: legislația specifică, inițiative ale instituției, programe pentru educarea și informarea tinerilor. De asemenea site-ul va avea și o nouă secțiune destinată copiilor, ANPC Junior, care are ca scop în opinia lui Vlaicu, „formarea consumatorilor maturi de mîine”.