Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617

Vinul promovează Vrancea în lume


Drumul vinului este o șansă pentru promovarea turismului în Vrancea, a afirmat ieri, în cadrul unei conferințe de presă de la Focșani, Livia Sima, vicepreședinte al Autorității Naționale pentru Turism (ANT). Prezentă pentru a se întîlni cu femeile din cadrul Partidului Conservator și pentru promovarea proiectelor în turism, Livia Sima a arătat că vinul este cel mai important brand de promovare a județului, în jurul căruia ar putea fi create proiecte turistice. „Afacerea din turism nu poate fi promovată de autoritățile locale sau de altcineva, ci doar de cei care fac turism. În Vrancea ar trebui vîndut ceea ce aveți, respectiv vinul. Franța trăiește de pe seama drumului vinului, de ce nu ar face-o și județul vostru? Să nu mai discutăm de potențial ci să vorbim despre ceea ce este”, a spus Livia Sima. Președintele filialei Vrancea a Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC), Vicențiu Boștiog a arătat că dezvoltarea turismului rural și a drumul vinului, depinde de reabilitarea infrastructurii, de o puternică rețea de presemnalizare turistică și de un birou de informații. Reprezentantul guvernamental a arătat că în perioada următoare trebuie promovate proiectele de turism pentru care există suficiente fonduri de finanțare. În schimb, este nevoie de proiecte bine scrise, care să nu fie întoarse din drum de finanțatori. Livia Sima a spus că la nivelul instituției pe care o reprezintă nu există cereri de finanțare venite din Vrancea pentru astfel de proiecte și a precizat că înființarea birourilor de informare turistică ar putea fi finanțate 100% de către ANT.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?