Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627
Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627

Secretarii de primării prinşi in offside de expertul de la ministerul Administraţiei Publice


Nici un secretar de Primărie din Vrancea, controlat de experții corpului de control al ministrului Octav Cozmincă nu are documentația completată la zi și nu iși indeplinesc atribuțiile stabilite de legislația in vigoare, au constatat inspectorii de la București, in urma controalelor efectuate la 10 primării din Vrancea. inminarea titlurilor de proprietate aflate in stoc, finalizarea dosarelor care indeplinesc condițiile Legii 10/2001 și completarea la zi a cărților de muncă sint principalele deficiențe intilnite in activitatea secretarilor de primării din județul Vrancea. Conform rapoartelor de control intocmite de Virgil Ghindă, expertul Corpului de control al ministrului Octav Cozmincă, in ultima săptămină la Primăriile Mărășești, Panciu, Adjud, Străoane, reiese că secretarii nu respectă fișa postului și nu indeplinesc atribuțiile stabilite prin lege. La Mărășești, printre cele mai grave deficiențe constatate in activitatea secretarului se află lipsa de implicare in inminarea titlurilor de proprietate aflate in stoc, completarea carnetelor de muncă și lipsa unui registru de evidență a controalelor efectuate pe linia eliberării autorizațiilor de construcție și certificatelor de urbanism. De asemenea la nivelul Primăriei orașului Mărășești nu există un birou care să asigure accesul cetățenilor la informațiile de interes public, iar documentele nu au fost arhivate din 1991 și pină in prezent. La Adjud și Panciu, consilierii locali inregistrează absențe nemotivate de la ședințele Consiliului Local, nu au prezentat raportul anual de activitate, nu au organizat audiențe cu cetățenii, iar registrul de evidență a controalelor efectuate pe linia eliberării autorizațiilor de construcție și a certificatelor de urbanism nu a fost adus la zi. La Primăria Străoane nu sint completate registrele agricole pentru toate gospodăriile existente, nu sint predate la arhivă documentele a căror termen de păstrare au expirat, fișa postului pentru angajații Primăriei nu a fost completată pe 2003, iar evaluarea profesională a secretarului și funcționarilor publici nu a fost făcută pe anul 2002. Expertul Corpului de Control al ministrului Administrației Publice, Virgil Ghindă, a stabilit ca termen de remediere a defecțiunilor constatate data de 27 februarie a.c.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?