Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636
Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636

Informare privind autorizațiile de mediu emise de APM Vrancea

Agenţia pentru Protecţia Mediului Vrancea anunţă operatorii economici că, odată cu ridicarea restricţiilor, autorizaţiile de mediu/ autorizaţiile integrate de mediu care au expirat pe perioada stării de alertă sunt valabile încă 90 de zile de la încetarea acesteia, termenul limită fiind 07.06.2022. Astfel, se vor aplica prevederile Art. 4, alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, care stipulează că actele de reglementare sunt valabile pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.

Agenţia pentru Protecţia Mediului Vrancea reamintește persoanelor juridice şi persoanelor fizice autorizate care desfăşoară activităţi în baza autorizaţiilor de mediu/autorizaţiilor integrate de mediu, despre Ordinului MMAP nr. 1150 din 11.06.2020 privind Procedura de aplicare a vizei anuale a autorizaţiei de mediu şi autorizaţiei integrate de mediu. Conform ordinului, obţinerea vizei anuale este obligatorie atât pentru autorizaţiile de mediu şi pentru autorizaţiile integrate de mediu emise înainte de intrarea în vigoare a prezentului ordin, cât şi pentru cele emise după intrarea acestuia în vigoare.Titularii, au obligaţia de a solicita la APM Vrancea viza anuală în baza unei documentaţii care va conţine:

  • cerere conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură;
  • raportul anual de mediu şi/sau raportările menţionate în actele de reglementare, după caz.

Pentru evitarea dublării raportărilor, titularul va menţiona în cerere numărul de înregistrare şi data la care a depus la APM Vrancea rapoartele solicitate prin autorizaţia/autorizaţia integrată de mediu. În cazul raportărilor efectuate în sistem electronic, titularul va menţiona data la care a încărcat datele în sistem;

  • declaraţia pe propria răspundere că desfăşoară activitatea în aceleaşi condiţii pentru care a fost emisă autorizaţia/autorizaţia integrată de mediu şi că nu au intervenit modificări de fond care să afecteze condiţiile stabilite prin autorizaţie, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură;
  • dovada achitării tarifului: 100 lei pentru autorizaţiile de mediu/ 300 de lei pentru autorizaţiile integrate de mediu

Termenul în care titularul activităţii solicită aplicarea vizei anuale este de maximum 90 de zile şi de minimum 60 de zile înainte de ziua şi luna corespunzătoare zilei şi lunii în care a fost emisă autorizaţia pe care acesta o deţine. În cazul în care autorizaţia pe care acesta o deţine a fost revizuită, termenul de 60 de zile se va calcula în funcţie de ziua şi luna în care a fost emisă autorizaţia iniţială.

Efectuarea plăților reprezentând taxe/ tarife pentru obținerea vizelor/avizelor/ autorizațiilor de mediu din cadrul județului VRANCEA, se vor efectua numai prin intermediul oficiilor poștale sau a băncilor/ trezoreriilor, cu următoarele date:

 

AGENTIA  PENTRU  PROTECȚIA MEDIULUI  VRANCEA

COD FISCAL 4350424

CONT RO84TREZ6915032XXX000188 TREZORERIA FOCSANI

 

INFORMARE DE PRESĂ

 

Sursa foto: vranceatravel.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?