Ediția: Sâmbătă 11 Mai 2024. Nr. 6621
Ediția: Sâmbătă 11 Mai 2024. Nr. 6621

Focșănenii pot alege să primească on-line înștiințările de plată la bugetul local

Focșănenii pot primi pe e-mail notificările de plată a taxelor și impozitelor locale emise de Primăria Focșani. Administrația locală a anunțat că această facilitate se aplică, începând cu data de 7 decembrie, atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice. Cei care vor să primească pe email actele administrative fiscale emise de Serviciul de impozite și taxe locale din cadrul municipalității trebuie să completeze o cerere care se depune la sediul Primăriei Focșani, însoțită de o copie după actul de identitate sau certificatul de înregistrare, în cazul persoanelor juridice. Această cerere poate fi transmisă și online, pe adresa de e-mail florina.catanoiu@focsani.info. În cazul contribuabililor persoane juridice, solicitarea on-line va trebui să fie însoţită de semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat. „După completarea și înregistrarea cererii, TOATE actele administrative fiscale, precum și alte notificări și informări, vor fi comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanță. Pentru alte informații legate de această procedură, focșănenii pot apela numărul de telefon 0237.236.000, interior 310”, precizează Primăria Focșani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?