Direcția pentru Agricultură Vrancea reduce la maximum contactul funcționarilor cu fermierii care vin la instituție. Conducerea instituției anunță că transmiterea oricărui tip de document de la solicitanți sau beneficiai ai unui sprijin financiar se va realiza, în principal, pe căi electronice. Documentele scanate pot fi transmise la adresele de email secretariat@dajvrancea.ro și dadr.vn@madr.ro sau în format hârtie pot fi transmise prin poștă, curierat la adresa din strada Republicii, nr.5 din Focșani. „Documentele transmise electronic vor urma procedura de înregistrare în registrul de corespondență al DAJ la data recepționării acestora iar confirmare înregistrării se va transmite, în format electronic, la adresa de e-mail a solicitanților/beneficiarilor sprijinului financiar/petiționarilor. În cazul în care sunt necesare documente originale care stau la baza solicitării de sprijin financiar, solicitanții/beneficiarii vor transmite documente prin poștă sau curier”, arată conducerea Direcției Agricole Vrancea.