Valoarea medie a bugetului alocat de către români pentru cadourile de Paște achiziționate online se ridică la 300 de lei, arată un studiu de piață, dat publicității miercuri. Conform cercetării realizată de Champaigns, agenție de performance marketing de pe piața locală, în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subțiri și pantofii sport. De asemenea, liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, însă segmentul de vârsta 30-45 este cel care cheltuie cel mai mult.
Studiul de specialitate relevă faptul că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște se ridică la 300 de lei, în timp ce timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce este de patru minute. În acest context, cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, respectiv 85% din total.
Champaigns, agenție recent lansată pe piața locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine, precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezio.