Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617

Supermarketul PACO promovează produsele româneşti


Supermarketul PACO susține producătorii români din industria alimentară pentru a oferi cele mai bune produse clienților care trec pragul magazinelor. PACO le oferă cumpărătorilor legume, fructe, carne de pasăre sau de porc, pâine de la producători vrânceni și susține astfel industria locală și, indirect, păstrează locurile de muncă din județ. Pe rafturile magazinelor pot fi găsite legume precum gogoșari, ardei gras, roșii sau struguri din Vrancea.
    Managerul PACO, Feliciu Paraschiv, ne-a spus că în această vară, acolo unde a fost posibil, a refuzat importurile și a achiziționat produse de la furnizorii români. Doar la roșii sunt circa 40 de furnizori care livrează către PACO. Prețurile sunt negociate în funcție de calitate astfel încât și agricultorii să fie mulțumiți. „Åžtim că munca la câmp este grea, le-am dat un preț corect și le-am luat mărfurile. Noi am deschis ușa pentru toți furnizorii care au venit la noi, de la Matca, Bolotești, Suraia, Cîmpineanca, toți care au venit cu legume-fructe. Am refuzat complet importurile în această vară, unde s-a putut, și am mers pe produs românesc pentru a da o șansă agricultorilor români. Inclusiv acum avem struguri românești, spre deosebire de celelalte rețele de magazine care au struguri de import. În patria strugurilor, în Vrancea, noi am primit struguri, și i-am listat în toate supermarketurile noastre„, ne-a spus managerul PACO, Feliciu Paraschiv.
    Campania PACO a coincis și cu o schimbare a obiceiurilor clienților români. În special după declanșarea crizei economice, românii s-au îndreptat către produse din țară. A rezultat o scădere drastică a importurilor, ceea ce nu poate decât să îi bucure pe producătorii români. Managerul PACO a explicat, de exemplu, că la carnea de pasăre se caută puiul românesc. „Noi am încercat să promovăm produsele de la noi din județ, de la Avicola, producătorii vrânceni. Avem o negociere bună cu Avicola, cu Vranlact, Aurora Odobești”, a precizat Feliciu Paraschiv.
    De altfel, este și o diferență de calitate între produsele achiziționate de la producătorii locali și cele care se plimbă chiar și luni de zile prin unele lanțuri internaționale de magazine. Un exemplu este carnea de porc. Marii retaileri care nu lucrează cu abatoarele și procesatorii locali achiziționează carcase de carne congelată de la burse ale cărnii pe care ulterior o decongelează lent și o vând ca și carne proaspătă. Organele se congelează la baxuri de 10 kilograme, iar carnea e carcasată, tăiată pe jumătate, congelată și pusă în conteiner. Legea spune să nu o congelezi de două ori așa că legea nu este încălcată, dar clienții nu știu toată procedura. Clientul cumpără două kilograme, dintr-unul face piftele și restul îl pune în congelator fără să știe că nu este bine să mai recongeleze carnea, pentru că a mai fost congelată.
    La PACO, carnea este livrată de la Aurora Odobești. Sunt două livrări, zilnic, de carne proaspătă. „Clienții PACO au simțit deja diferența la carnea de porc, comparativ cu alte magazine. Carnea este livrată, zilnic, de la Aurora Odobești. Iar carnea, friptura au alt gust”, a continuat managerul PACO, Feliciu Paraschiv.

Câștigă premii cu „Promoția inimii”

    PACO a demarat și o campanie de premiere a clienților care cumpără produse românești. Este vorba despre „Promoția inimii” – un sticker sub formă de inimă, oferit în magazin cu îndemnul „Cumpără românește!”. Acest sticker care poate fi lipit pe mașină, cutie poștală, rucsac sau orice alt loc vizibil, a adus clienților PACO zeci de premii sub formă de tablete, telefoane mobile, harduri externe sau umbrele de plajă. Câștigătorii sunt extrași, periodic, dintr-o bază de date cu imagini primite de la clienți, cu fotografii realizate de angajații PACO. „Angajații noștri fotografiază în trafic mașini care au asemenea stickere, urmează o tragere la sorți printr-un soft. Ultima dată au fost 12 umbrele de plajă oferite în cea mai călduroasă zi din septembrie. Pe facebook este deja o comunitate în care membrii se anunță dacă au câștigat premiul iar până acum nu au existat premii necâștigate”, a spus managerul PACO, Feliciu Paraschiv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?