Ediția: Joi 9 Mai 2024. Nr. 6619
Ediția: Joi 9 Mai 2024. Nr. 6619

Prezența pe covorul roșu a starurilor la galele cinematografice, o afacere profitabilă


Vedetele (și stiliștii lor) pot încasa sume cu până la șase cifre pentru a purta o anumită ținută pe covorul roșu. Este o afacere profitabilă ce rezultă din prezența pe covorul roșu a starurilor la galele cinematografice, relatează online ziarul El Pais. Brandon Maxwell, stilistul lui Lady Gaga (alături de care s-a fotografiat pe coperta revistei Hollywood Reporter pentru a-și demonstra influența), nu șovăie să dea amănunte asupra felului în care funcționează această afacere de milioane de dolari.
La fel de deschisă s-a arătat și Jessica Paster, stilista actrițelor Emily Blunt și Leslie Mann, care a dezvăluit că vedetele pot încasa 250.000 de dolari pentru a purta o rochie la o gală de premiere, în timp ce designerii lor câștigă 50.000 de dolari pentru a mijloci între mărcile de lux și clientele lor. Paster și Maxwell au făcut aceste declarații alături de alți stiliști de renume, precum Erin Walsh (care le îmbracă pe Kerry Washington, Maggie Gyllenhaal, sau Sarah Jessica Parker) la o dezbatere organizată la New York. O masă rotundă la care au fost dezvăluite câteva din secretele și anecdotele din culise, precum probleme cu care s-au confruntat actrițele înainte de a păși pe covorul roșu (vezi fermoarul unei rochii Dior care i-a dat bătăi de cap actriței Penélope Cruz la gala Oscarurilor din 2007).
Partea cea mai importantă a discuției au fost însă cea legată de cifrele care se învârt în această industrie de lux la ceremonii cu ecouri mondiale, precum gala premiilor Oscar sau Globurile de Aur. Deși Maxwell și Paster au asigurat că nu li s-au oferit niciodată bani pentru ca vedetele să poarte o rochie de la o anumită casă de modă, stilista lui Blunt a admis că au loc negocieri financiare.
Paster a recunoscut că a primit între 30.000 și 50.000 de dolari ca mediatoare și că actrița a încasat între 100.000 și 250.000 de dolari. Stilista a precizat că nu este vorba de contracte semnate, astfel încât, dacă actriței nu-i place modelul ales, poate opta în final pentru altă rochie. Punctul culminant al legăturii unei actrițe cu industria luxului este atunci când reușește ca imaginea ei să fie folosită într-o campanie.
O strategie foarte extinsă (a se vedea campaniile de promovare a parfumurilor de Sărbători) și care aduce venituri suplimentare vedetelor. Ca de exemplu Jennifer Lawrence și Marion Cotillard pentru firma Dior, a căror imagine își atinge întotdeauna ținta și care pășesc pe covorul roșu îmbrăcate întotdeauna într-o ținută de firmă. Sau mai nou venita Alicia Vikander, care, după ce a jucat în câteva filme în 2015, a reușit să devină imaginea oficială a casei Louis Vuitton (și care s-a afișat deja cu unul din modelele firmei la gala amfAR de la Cannes).
Cheia pentru obținerea acestor venituri suplimentare este ca actrița să se alieze cu un stilist de renume și să atragă suficient atenția la evenimente publice pentru ca o firmă de lux să mizeze pe ea și să-i ofere un contract.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?