Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636
Ediția: Miercuri 29 Mai 2024. Nr. 6636

Marile magazine din Vrancea, între ofertele de Black Friday şi de Crăciun


          Supermarketurile din Vrancea sunt în febra reducerilor substanțiale din ultima vineri a lunii noiembrie, fenomenul Black Friday. Pe lista retailerilor care fac reduceri în această perioadă se află Lidl, Carrefour, Penny precum și magazine online, gen orange, evomag, photosetup, F64. însă majoritatea magazinelor au avut o variantă românească Black Friday în perioada 22-24 noiembrie. Motivul invocat a fost iarna și Ziua Națională din 1 decembrie, care ar întârzia livrarea produselor cumpărate de români în online. Kaufland și Profi au oferte de Crăciun și nu pentru Black Friday.
 Printre ofertele pregătite pentru astăzi se află cele de la Lidl care a anunțat reduceri de minimum 50% la produsele nonalimentare. Bineînțeles ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil. Iar reducerile ajung chiar și până la 70%, cum este cazul la un grill raclette, o plită electrică pentru clătite  și la un set fondue electric, care costă 29,99 lei, de la 99,99 prețul inițial. Un aparat de masaj pentru zona cervicală are o reducere de 66%, de la 149 la 49,99 lei.
 La Carrefour, reducerile au început din 22 noiembrie, până la 2 decembrie și se aplică la „tot ce bagi în priză”. Conform site-ulului Carrefour, în ultimele zile sunt reduceri de până la 50% pentru electronice și electrocasnice. Reducerile continuă și în magazinul online al Orange, până pe data de 1 decembrie. Compania a anunțat că în fiecare zi introduce în ofertă produse noi.
 De Black Friday, Penny anunță 20% reducere la toată gama de vinuri roșii, dar cu cardul magazinului.
 Promenada Focșani are un Black Friday week-end, în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie.
 Åži distribuitorii auto au oferte pentru Vinerea Neagră, Hyundai anunțându-ne să ne pregătim pentru a fi impresionați.
 Unele supermarketuri au preferat oferte promoționale periodice pentru această perioadă. Managerul Paco Supermaket, Feliciu Paraschiv a explicat că la produsele alimentare sau detergenți, de exemplu, este dificil de realizat reduceri substanțiale, acestea fiind mărfuri pe care oamenii la cumpără curent și cărora le cunosc prețurile. În plus, practicile folosite de unii retaileri la stabilirea unor așa zise reduceri au creat o conotație negativă în jurul Black Friday. „Anul acesta nu am pregătit nimic special cu ocazia Black Friday. Am preferat o campanie în care avem periodic oferte promoționale„, a afirmat Feliciu Paraschiv. 
 În ultimii doi ani au existat probleme pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce privește stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăți în plasarea comenzilor, dar și în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinși deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienților și evident a unor sume consistente de bani. 
 În esență, scrie Mediafax,  BLACK FRIDAY este o cursă pentru vânzător, care trebuie să își vândă produsele aflate sub PROMOÅ¢IE în timp util, dar și pentru cumpărător, care trebuie să își aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de VINEREA NEAGRÄ‚ știe din proprie experiență că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare și nervi de oțel pot fi calități răsplătite cu achiziționarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar și cu bani în buzunare.

4 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?