Ediția: Marți 30 aprilie 2024. Nr. 6615
Ediția: Marți 30 aprilie 2024. Nr. 6615

Cumpărător supărat, despăgubit de comerciant


   Un bărbat din municipiul Adjud, care a cumpărat un sistem de alarmă auto dintr-un supermarket din oraș a fost despăgubit de către comerciant. Cumpărătorul a susținut că acesta era defect și a depus o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor. „Noi am dat curs sesizării pe care am primit-o,  iar agentul economic a dorit să soluționeze plângerea pe cale amiabilă și i-a returnat cumpărătorului contravaloarea sistemului de alarmă achiziționat”, ne-a declarat Dumitru Dilă, comisar șef al CJPC.
   Rezolvarea pe cale amiabilă a plângerilor este metoda preferată de foarte mulți agenți economici în momentul în care sunt reclamați. Acest lucru se întâmplă pentru că rezolvarea pe care amiabilă îi absolvă de plata unor amenzi. „Noi dorim ca cei care s-au adresat instituției noastre să plece mulțumiți și prin această rezolvare pe cale amiabilă, cumpărătorul își rezolvă cel mai repede problema. Dacă se alege această cale amiabilă atunci agentul economic nu este amendat”, a adăugat Dumitru Dilă. Nu este pentru prima dată când cele două părți, cumpărătorul și agentul economic cad la învoială. Luna trecută, un focșănean care a cumpărat un aragaz și care s-a trezit în doar câteva zile cu geamul de la aparatul electrocasnic spart, a beneficiat de reparații gratuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?