Ediția: Marți 7 Mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Marți 7 Mai 2024. Nr. 6617

Linie telefonică pentru pacienţii cu hepatită


   Pacienții care suferă de hepatită vor avea la dispoziție un număr de telefon, unde vor putea suna pentru a primi sfaturi și informații utile. Începând cu 15 martie Asociația Pacienților cu Afecțiuni Hepatice din România (APAH-RO), împreună cu Alianța Pacienților Cronici din România (APCR) vor deschide un call center dedicat pacienților, cu numărul 0268.47 44 00. Linia telefonică este disponibilă la tarif normal.
   De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00, un operator va fi la dispoziția pacienților, oferindu-le sfaturi și informații utile. Când operatorul consideră că întrebarea și nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcționate în timp util către medicii și specialiștii cu care colaborează organizația APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore. „În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. Însă, cu condiția ca apelantul să-și lase pe înregistrare numele și numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect. Pentru început, această linie telefonică va fi dedicată pacienților cu afecțiuni hepatice, dar în cel mai scurt timp va fi accesibilă pentru mai multe patologii, precum cancer, hemofilie, boli autoimune sau diabet”, se arată în comunicatul de presă emis de reprezentanții APAH -RO.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?