Ediția: Miercuri 1 Mai 2024. Nr. 6615
Ediția: Miercuri 1 Mai 2024. Nr. 6615

Alarmă auto defectă, reclamată la OPC


   Un bărbat din municipiul Adjud, care a cumpărat un sistem de alarmă auto dintr-un supermarket, susține că acesta era incomplet, dându-și seama de acest lucru în momentul în care a vrut să-l monteze. Sperând că va găsi înțelegere, omul a mers la supermarket cu sistemul de alarmă și le-a cerut reprezentanților acestuia să-i rezolve problema. Reprezentanții supermarketului au refuzat categoric, însă, să remedieze problema, pe motiv că omul li s-a adresat prea târziu. „Am cumpărat sistemul de alarmă în data de 16 februarie. Ieri am fost programat la electrician să mi-l monteze la mașină. Când l-a desfăcut, electricianul mi-a spus că este defect, îi lipsesc piese din el și că acesta arată ca și cum ar fi fost folosit sau demontat de cineva. M-am întors din nou la magazin, dar reprezentantul supermarketului mi-a spus că trebuia să vin în termen de 48 de ore de la data cumpărării. Era imposibil să fac așa ceva, pentru că eu abia ieri am fost programat să mi-l monteze. Chiar dacă mă uitam eu la el imediat după ce l-am cumpărat, mă uitam degeaba, pentru că eu nu sunt specia-list în sisteme de alarmă”, a declarat Ion Benchea, din Adjud.
   Bărbatul spune că a trimis prin fax o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului. „Cumpărătorul a procedat foarte corect că s-a dus din nou la magazin. Din păcate, nu la fel de corect a procedat comerciantul și se vede că acesta nu cunoaște legislația în domeniu. O să verificăm luni situația de la Adjud”, a dat asigurări Dumitru Dilă, comi-sar șef al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Vrancea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?