Ediția: Joi 2 Mai 2024. Nr. 6616
Ediția: Joi 2 Mai 2024. Nr. 6616

Aragaz reparat pe banii vânzătorului


   Focșăneanul care a rămas fără geamul de la aragaz la puțin timp după ce l-a cumpărat va avea astăzi aparatul electrocasnic reparat. Potrivit comisarului adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC), agentul economic a dorit să rezolve conflictul pe cale amiabilă și s-a oferit să repare pe cheltuiala lui aragazul. „Geamul de la aragaz este un accesoriu care nu este inclus în garanția acordată. Pentru că s-a dorit să se vină în sprijinul consumatorului, agentul economic a comandat geamul și îl va monta gratuit”, ne-a declarat Dumitru Dilă, comisarul adjunct al CJPC.
   Reamintim cititorilor noștri că Remus Florin Vasilescu a reclamat faptul că, după ce a cumpărat un aragaz de la un magazin de electrocasnice din Focșani, la nici 3 săptămâni de la folosire a rămas fără geamul de la cuptor. Acesta a depus o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor, după ce timp de mai multe zile agentul economic a refuzat să îi înlocuiască geamul de la cuptorul aragazului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?