Ediția: Luni 20 Mai 2024. Nr. 6628
Ediția: Luni 20 Mai 2024. Nr. 6628

Australia denunţă folosirea cangurilor în publicitatea la ţigări


Guvernul australian s-a arătat indignat de folosirea cangurului, emblema națională a Australiei, în campanii publicitare ale producătorului de țigări British American Tobacco (BAT), destinate pieței europene.
Guvernul de la Canberra a pregătit un proiect de lege foarte restrictiv în privința publicității, iar compania BAT vinde marca Winfield cu fotografia unui cangur pe fața pachetelor și cu harta Australiei pe spate. Firma folosește și sloganul ‘An Australian Favourite’ (popular în Australia).
Ministrul australian al Justiției, Nicola Roxon, care a fost înainte mi-nistrul Sănătății, a spus că australienii se simt ‘ofensați’ de utilizarea ‘modului lor de viață sănătos pentru promovarea unor produse mortale’. ‘Lăsați-ne în pace simbolurile’, a spus ea producătorilor de țigări.
Aceștia nu sunt deloc de acord cu un proiect de lege care impune, de la 1 decembrie 2012, uniformizarea pachetelor. Ambalajele de culoare oliv închis, purtând mesaje descurajante, vor avea ca singur element distinctiv marca și numele produsului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?