Sipo Tehnokar SRL, partener în Programele „Rabla Clasic”, „Rabla Plus“ și „Rabla Local”

1
3778

Vrâncenii care se înscriu în Programul Rabla Local, pe pagina de internet a Administrației Fondului pentru Mediu (AFM), după parcurgerea tuturor etapelor prevăzute de lege, se pot adresa societății Sipo Tehnokar SRL Focșani.

Societatea deține unul dintre principalele centre de colectare în cadrul Programelor Rabla Clasic şi Rabla Plus, dar și în Programul Rabla Local. Centrul operațional al firmei este situat pe drumul european E 85, între localitățile Garoafa și Bizighești, Sipo Tehnokar SRL fiind specializată în casarea mașinilor vechi de mai mulți ani.
Societatea Sipo Tehnokar SRL anunță clienții că dispune de personal specializat care va prelua autoturismele și va asigura și transportul care este gratuit. Mai mult, societatea Sipo Tehnokar se va ocupa de depunerea cererii pentru înregistrare și aprobare a dosarului, dar și de casarea și radierea autovehiculului.

Pentru informații suplimentare nu ezitați să contactați reprezentanții societății la numerele de telefon 0744.989.616 și 0754.873.831, pe site-ul www.dezromania.ro sau pe pagina de Facebook: www.facebook.com/dezromania.

La nivelul județului Vrancea sunt înscrise doar 19 localități în programul Rabla Local. Cea mai mare sumă a fost solicitată de Primăria Focșani, respectiv 2,4 milioane lei pentru casarea unui număr de 1000 autovehicule. Celelalte localități ale căror dosare au fost aprobate de AFM sunt : Adjud, Vânători – câte 240 mii lei – 100 auto; Jariștea, Păulești, Vârteșcoiu, VizanteaLivezi, Câmpuri, Cârligele, Spulber, Cotești, Gugești, Străoane – câte 120 mii lei – 50 auto; Panciu, Gologanu, Urechești – câte 72 mii lei – 30 auto; Biliești – 60 mii lei – 25 auto; Nănești – 36 mii lei – 15 auto și Popești – 24 mii lei – 10 auto. În total, peste 4,4 milioane lei au fost solicitate la nivelul județului Vrancea.

Condițiile care trebuie respectate de către fiecare persoană care vrea să se înscrie în acest program și să beneficieze de stimulentul de casare în valoare de 3000 lei sunt următoarele:
– persoana fizică trebuie să domicilieze pe raza teritorială a primăriei unde se află în evidențele fiscale autovehiculul uzat pentru care solicită finanțare;
-să realizeze înscrierea în aplicație doar în cazul în care primăria în raza căreia domiciliază se regăsește în lista UAT-urilor care au încheiat contracte de delegare, prevăzută în aplicația informatică și pe site-ul AFM. Ulterior înscrierii, AFM va transmite primăriilor lista cu persoanele fizice înscrise în cadrul Programului.
În etapa următoare, fiecare persoană trebuie să transmită la primărie documentele stabilite conform procedurii interne care trebuie publicată pe pagina de internet a administrației locale.

„După semnarea contractului de finanțare cu UAT-ul, persoana fizică va casa și va radia din circulație și din evidența fiscală autovehiculul uzat și va beneficia de stimulentul pentru casare de 3.000 de lei. Beneficiarul stimulentului de casare se angajează conform ghidului de finanțare că nu va achiziţiona un autoturism cu norma de poluare Euro 5 şi/sau inferioară în termen de 3 ani de la primirea stimulentului pentru casare”, menționează AFM.

1 COMENTARIU

  1. In Caras-Severin in U.A.T Pojejena, daca nu ai o vechime de minim 5 ani, nu te validează in programul Rabla Local. Este adevărat sau este un subterfugiu ptr a nu cheltui bani din bugetul local?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here