Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627
Ediția: Sâmbătă 18 Mai 2024. Nr. 6627

Primăria Focșani primește cererile pentru programul Rabla Local

Vrâncenii care s-au înregistrat în Programul Rabla Local, pe site-ul Administrația Fondului pentru Mediu, trebuie să depună cereri și documentele justificative către primăriile localităților de domiciliu. Primăria Focșani a anunțat că a primit lista celor 348 de proprietari de autoturisme din municipiu care s-au înscris în programul privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local. Persoanele care se regăsesc pe această listă pot începe să depună cererile de înscriere și documentele justificative la Primăria Focșani.

Modelul de cerere și informații despre documentele justificative, precum și ghidul de finanțare pentru programul Rabla Local, pot fi consultate pe pagina de internet a Primăriei Focșani. „Cererea de înscriere în program și documentele justificative pot fi depuse fie fizic la registratura Primăriei Municipiului Focșani, fie on-line prin expedierea pe adresa de e-mail: primarie@focsani.info a acestor documente scanate/fotografiate, conținând semnătura olografă a beneficiarului sau semnătura electronică calificată, bazată pe un certificat calificat. Menționăm că documentele transmise electronic se acceptă numai în format PDF lizibil”, se arată în informarea Primăriei.

După primirea cererilor, un grup de lucru, numit prin dispoziția primarului Cristi Misăilă, va verifica dacă dosarele depuse îndeplinesc toate criteriile de eligibilitate și va comunica candidaților situația dosarelor depuse. Persoanele care au dosare eligibile, au termen 15 zile lucrătoare pentru a încheia contractul de finanțare cu Primăria Focșani.

„Stimulentul pentru casare în cuantum de 3.000 lei va fi plătit doar proprietarilor ale căror dosare sunt considerate eligibile/admise și care:

a) au încheiat contract de finanțare; b) au casat autovehiculul doar prin intermediul colectorilor autorizați și prezintă dovada casării, respectiv certificatul de distrugere; c) au radiat autovehiculul din circulație și din evidența fiscală a Municipiului Focșani și prezintă certificatul de radiere.

Suma de 3.000 lei va fi virată de către Primăria Municipiului Focșani în contul bancar indicat de beneficiar”, se arată în informarea Primăriei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?