Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență din Vulturu va fi dotat cât de curând cu un autogreder, care urmează a fi folosit la intervențiile din perioada de iarnă, pentru serviciile de deszăpezire pe drumurile locale din comună. Comuna Vulturu a încredințat zilele trecute un contract în acest sens, în valoare de 615.450 lei, după ce în prealabil a obținut finanţare prin GAL Siretul Verde pentru dotarea SVSU Vulturu. Potrivit celor menționate în caietul de sarcini, se urmărește creșterea calității serviciilor de bază oferite populației din mediul rural, prin creșterea calității și diversificarea serviciului SVSU al comunei, în condițiile în care „dotările serviciilor din comună sunt fie învechite fie inexistente”. De menționat că suma care s-a pus „la bătaie”, adică valoarea estimată inițial, de 620.355,1 lei, este și valoarea eligibilă a cheltuielilor obținute ca finanțare. De la momentul livrării autogrederului, garanția va fi de minim 12 luni sau 1.500 de ore de funcționare, însă, potrivit cerințelor din caietul de sarcini, furnizorul utilajului trebuie să dispună de service specializat cu atelier de lucru mobil pentru intervenții rapide la sediul beneficiarului.