Cea de-a 41-a ediţie a Târgului de Turism al României (TTR), care se desfășoară în perioada 21 – 24 februarie la Romexpo, vine cu oferte de la peste 330 de companii din 15 ţări care își prezintă zonele turistice – Bulgaria, Chile, Congo, Croaţia, Grecia, Ungaria, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina, Portugalia, România, Rusia, Spania și Turcia.
La ediţia de primăvară a TTR, și-au anunţat participarea oficială Bulgaria, Grecia, Israel, Macedonia, Moldova, Palestina și Africa de Sud.
Ediţia de primăvară 2019 a TTR vine în întâmpinarea vizitatorilor cu pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc, oferte pentru petrecerea
Sărbătorilor Pascale sau a concediului de 1 Mai, dar și reduceri pentru destinaţii exotice din ce în ce mai vizitate de români.
TTR este organizat de Romexpo bianual, primăvara și toamna, împreună cu Camerele de Comerţ și Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) și în parteneriat cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC).
TTR se desfășoară concomitent cu Romhotel – Expoziţia Internaţională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante, cea mai importantă
manifestare pentru industria ospitalităţii. La manifestare și-au anunţat prezenţa oameni de afaceri din domeniul HoReCa lanţuri de retail, distribuitori, reprezentanţii magazinelor cu comerţ specific, arhitecţi și designeri.
Biletul de intrare la cele două manifestări costă 20 de lei, iar copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi și persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită.