Fiscul vrâncean organizează trei întâlniri cu contribuabilii din județ în ultima săptămână din luna noiembrie. Conducerea Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea a anunțat că temele întâlnirilor de lucru organizate în luna noiembrie vor fi „Noutăţi legislative; Eşalonarea la plată a obligaţiilor fiscale; Modalităţi de plată şi de stingere a obligaţiilor fiscale; Case de marcat, facilităţi, obligaţii, termene”. Întâlnirile vor fi organizate, luni, 26 noiembrie, la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Vrancea și marți, 27 noiembrie, la sediile serviciilor fiscale din Adjud și Panciu. „Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea aşteaptă contribuabilii interesati, în zilele menţionate începând cu ora 10.00 atât la sediul instituţiei din B-dul Independenţei nr. 24 cât şi la sediile serviciilor fiscale din Adjud şi Panciu. Cei interesaţi pot obţine informaţii suplimentare la numerele de telefon 0237/236.600 interior 326 pentru întâlnirea de la sediu, 0237/642480 pentru întâlnirea de la sediul S.F.M. Adjud şi 0237/275633 pentru întâlnirea de la sediul S.F.O. Panciu”, arată reprezentanții AJFP Vrancea.
Finanțiștii precizează că programarea la întâlnire şi eventualele nelămuriri ale contribuabililor ce pot fi clarificate în cadrul întâlnirilor organizate pot fi transmise prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând linkul https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”.