Ediția: Marți 7 Mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Marți 7 Mai 2024. Nr. 6617

GALERIE FOTO : Parteneriatul între şcoală şi familie, tema cercului pedagogic de la Centrul „Elena Doamna”


Centrul Școlar de Educație Incluzivă „Elena Doamna” (CSEI) din Focșani a găzduit, la finele săptămânii trecute, cercul pedagogic pentru învățământ special și special integrat, întâlnire coordonată de inspectorul școlar Aurora Lefter. Au participat cadrele didactice de la CSEI Măicănești, CSEI Mihălceni, CJRAE Vrancea și CSEI „Elena Doamna”, cărora li s-au alăturat inspectorul școlar general Lidia Dumbravă, reprezentantul IPJ Vrancea, comisar de poliție Monica Manolache din cadrul Compartimentului de Analiză și Prevenire a Criminalității și reprezentantul DGASPC Vrancea, inspector Ionica Vlăsceanu.
Tema cercului pedagogic din acest semestru a fost „Parteneriatul școală – familie – comunitate pentru optimizarea procesului instructiv – educativ și a integrării sociale a copiilor cu dizabilități”. Inspectorul școlar Aurora Lefter a subliniat importanța și oportunitatea parteneriatului în învățământul special și special integrat, insistând asupra unei relații reale, funcționale între școală și familie, pentru optimizarea integrării sociale a copiilor cu cerințe educative speciale.
Profesoara Ioana Cherciu, directorul CSEI ,,Elena Doamna”, a prezentat proiectul educațional „Åžcoala părinților”, inițiat de cadrele didactice Lonia Popescu, Cristina Nedelcu și Gabriel Ciribașa, ca alternativă a relației dintre școală și familie. Coordonatorii proiectului au prezentat două ateliere de lucru desfășurate cu părinții: „Stiluri parentale” și „Relația profesori – părinți, ușor de spus, ușor de făcut”, insistând asupra rezultatelor și a feed-back-ului din partea părinților.
Comisarul Monica Manolache a asigurat profesorii participanți de sprijinul și colaborarea Compartimentului de Analiză și Prevenire a Criminalității din cadrul IPJ Vrancea, iar reprezentantul DGASPC Vrancea, inspector Ionica Vlăsceanu, și-a exprimat aprecierea privind activitatea desfășurată și importanța temelor prezentate, considerând că așa a putut cunoaște activitatea din învățământul special și special integrat și apreciază eforturile școlilor de a optimiza legătura cu părinții, în scopul integrării sociale și a nediscriminării copiilor cu CES.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?