Ediția: Marți 14 Mai 2024. Nr. 6623
Ediția: Marți 14 Mai 2024. Nr. 6623

GALERIE FOTO : Curs despre integrarea copiilor cu tulburări de comportament și de învățare, susținut de un expert american


Psihoterapeutul american Wes Wingett a susținut aseară, la restaurantul Casa Veche din Focșani, un curs pe tema integrării în grup a copiilor cu dificultăți de învățare și comportament. Evenimentul s-a adresat în special educatorilor și pedagogilor, care au dorit să afle mai multe informații despre principiile psihologiei adleriene, pusă în practică de austriacul Alfred Adler.
Alfred Adler a fost fondatorul școlii de psihologie individuală. Doctor și psiholog, austriacul a colaborat o bună perioadă de timp cu cel mai de seamă psihanalist al tuturor vremurilor, Sigmund Freud. Adept al psihologiei adleriene, psihoterapeutul american Wes Wingett a vorbit despre importanța integrării copiilor greu educabili în comunitatea școlară. Cursul a fost susținut în limba engleză, fiind tradus de Monica Negoiță.
Președinta Asociației Educatorilor din Vrancea, profesor Carmen Dobre, a declarat că în toate școlile există copii cu tulburări de comportament și de învățare, iar cadrele didactice trebuie să dispună de tehnici de integrare a lor. „Asociația educatorilor din România, filiala Vrancea și Asociația pentru Psihologia și Psihoterapia Adleriană din România au organizat cursul «Integrarea copiilor cu dificultăți de învățare și comportament în grup». Scopul acestui curs este modificarea comportamentelor nedorite și învățarea unor tehnici și metode pentru integrarea acestor copii în grup. Sunt prezenți 100 de participanți, psihologi, psihoterapeuți, profesori, învățători și educatori. Avem participanți din județul Buzău, din localitățile Adjud și Tecuci. Modificarea comportamentelor nedorite este o activitate complexă și dificilă. Din cauza posibilităților reduse de adaptare, copilul cu tulburări de comportament resimte o nevoie accentuată de sprijin, din punct de vedere afectiv și social. În toate școlile și în toate clasele există copii cu tulburări de comportament și învățare, iar cadrele didactice au nevoie să învețe tehnici de integrare a acestor copii. Ca președinte al Asociației Educatorilor din județul Vrancea, știu cât de importantă este integrarea acestor copii. Ca și cadru didactic, știu că dificultățile de integrare sunt mari”, ne-a spus profesor Carmen Dobre, președinta Asociației Educatorilor din Vrancea.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?