Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617
Ediția: Sâmbătă 4 mai 2024. Nr. 6617

Actrița Cate Blanchett critică rețelele de socializare

Actrița australiană Cate Blanchett, câștigătoare a două premii Oscar, a criticat într-un interviu recent rețelele de socializare, catalogând acest mediu virtual drept ‘curtea școlii’, scrie UPI.com. În interviul pentru Yahoo! Style în care și-a promovat două cele mai noi filme ale sale, ‘Carol’ și ‘Truth’, actrița a spus că evită toate rețelele de socializare și nu înțelege obsesia oamenilor pentru acestea, chiar dacă ea crede că sunt un instrument cu un potențial extraordinar. Rețelele de socializare i-au făcut pe oameni să devină egocentrici și nesiguri. Cate Blanchett, 46 de ani, a ironizat cultura selfie-ului și dorința fiecăruia de a arăta lumii ceea ce face. ‘Pur și simplu nu mai suport’, a răbufnit actrița. ‘Desigur că vrei ca oamenii să meargă să vadă filmul în care joci, desigur că vrei să-i faci să se bucure, însă nu mă duc să-i întreb dacă le place cum arăt’. În opinia sa, obsesia pentru ‘like’ și ‘dislike’ este întru totul de nivelul de curtea școlii, în care adulții nu ar trebui sa se implice.
    Totodată, actrița crede că potențialul acestui mediu digital este risipit, pentru că deseori se transformă într-o activitate distructivă. ‘Cred că este o modalitate originală de a construi o comunitate’, însă ‘partea negativă a rețelelor de socializare este că desparte oamenii mult prea repede, naște rivalitate și gelozie și sentimentul că viața în mediul virtual este mai bună decât viața reală’, a mai declarat actrița, care va putea fi văzută alături de Robert Redford în pelicula ‘Truth’, în regia lui James Vanderbilt, care va avea premiera la 16 octombrie în SUA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.