Ediția: Miercuri 15 Mai 2024. Nr. 6624
Ediția: Miercuri 15 Mai 2024. Nr. 6624

Euromedic își schimbă numele în Affidea


Compania Euromedic România, prezentă și în Focșani, își schimbă numele în Affidea, aliniindu-se procesului de rebranding de la nivelul Grupului Affidea din care face parte. Affidea este cel mai mare operator european în domeniul radiologiei imagistice de înaltă performanță, medicinei nucleare și tratament al cancerului .
După o perioadă de dezvoltare semnificativă în ultimii ani atât în România, cât și în celelalte 13 țări din Europa în care Grupul Affidea este prezent, decizia de schimbare a numelui a venit din nevoia de a sublinia unicitatea companiei pe plan internațional, dar și din dorința la nivelul Grupului Affidea de a construi un brand global, cu o identitate unică, în acord cu valorile companiei.
„Avem un nume nou, clădit pe valori consolidate în timp. Medicii cunosc istoria companiei noastre și au încredere că le oferim pacienților cele mai înalte standarde de îngrijire, cu tehnologii moderne de diagnostic imagistic.
Este o relație de încredere construită în mulți ani, cu toții împărtășind aceeași credință, și anume, că sănătatea e mai importantă decât toate.
Odată cu acest rebranding, avem în vedere noi planuri de dezvoltare pe piața românească și investiții continue în cele mai noi tehnologii de pe plan mondial. Vom continua să consolidăm valorile care ne-au transformat în cel mai mare și de încredere furnizor de servicii medicale de diagnostic imagistic și tratament al cancerului din Europa. Pe aceleași
valori va continua să crească și să se dezvolte noul nostru brand, Affidea”
, a declarat Radu Gorduza, CEO Affidea România.

Numele Affidea reflectă, conform reprezentantului Affidea, valorile principale ale companiei: „affi” provine din cuvântul italian „affinita” și face referire la afinitatea cu medicii și pacienții, „fide” provine din limba latină și semnifică încrederea și fidelitatea, iar „idea” se referă la angajamentul de a progresa continuu prin inovație.
   
Noua strategie de brand a fost coordonată la nivelul Grupului Affidea de Michal Korczeniewski, Corporate Marketing Director, iar la crearea noului brand și-a adus contribuția Peter Economides, strategic brand creator, cu o experiență vastă în cele mai importante agenții globale de marketing, precum McCann Erickson, TBWA, care a contribuit, printre altele, la campania „Think Different” a companiei Apple.

Prezentă pe piața românească a serviciilor medicale de 13 ani, Affidea oferă servicii medicale de diagnostic imagistic adresând patologii multiple și complexe în neurologie, cardiologie, ortopedie, endocrinologie, urologie, oncologie, medicină internă, ORL, gastroenterologie, pneumologie, dar și servicii de medicină nucleară și PET/CT adresând patologia oncologică și contribuind la diagnosticul în fază incipientă al acestei afecțiuni, oferind o șansă reală pacienților.

Affidea este afiliată Houston Methodist Hospital, cel mai prestigios centru de tratament al cancerului din Statele Unite ale Americii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

You cannot copy content of this page

× Ai o stire interesanta?